EinarEriksen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kommunikator fra Siemens Nå har det nylig lekket ut bilder av en ny kommunikator fra Siemens. Modellens navn er SK65, og leveres med fullt QWERTY-tastatur. Så langt kan spesifikkasjoner kun gjettes på. Les artikkelen her Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hadde ikke hatt no imot den, men den kommer vel til å koste 4k+ eller no sånt og hvem har vel råd til det på lærlinglønn Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Amobil gjør seg selv til en kriminell side ved å poste de bildene der... Andre sider har fått streng beskjed fra Siemens om å fjerne dem, selv om de har vært postet av brukere på f.eks et forum og ikke engang hostet på siden. En god regel for en seriøs side er å _aldri_ legge ut bilder av mobiler som enda ikke er offisielle eller ligger på det offisielle firmaets egne servere. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Så det er derfor mobilen ikke er på Club Siemens enda.Begynte å lure litt nå. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Exactly En bruker postet den på mandag, men vi fjernet bildene etter noen timer... Men er litt Siemens feil også. De burde passe på prototypene sine bedre... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Rapport sendt på mod, som elsker å flytte og slette tråder. Mens de selv lekker ut hemmeligheter. Lenke til kommentar
Bærumgutt-83 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Amobil gjør seg selv til en kriminell side ved å poste de bildene der... Andre sider har fått streng beskjed fra Siemens om å fjerne dem, selv om de har vært postet av brukere på f.eks et forum og ikke engang hostet på siden. En god regel for en seriøs side er å _aldri_ legge ut bilder av mobiler som enda ikke er offisielle eller ligger på det offisielle firmaets egne servere. Ja huff så forferdelig å poste bilder av en telefon! Så skummelt da! Kanskje Siemens kommer og tar oss. Hva er det som skjer med Internett egentlig? Virker som man blir kriminell uansett hva man foretar seg på nettet nå for tiden. Triste tilstander. Synd at du er en slik nyttig idiot molna. Lenke til kommentar
Bærumgutt-83 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Forøvrig: Tastaturløsningen virker genial. Tipper utviklerne hos Nokia river seg i håret for at det ikke var de som kom på det der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Forøvrig: Tastaturløsningen virker genial. Tipper utviklerne hos Nokia river seg i håret for at det ikke var de som kom på det der. Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Forøvrig: Tastaturløsningen virker genial. Tipper utviklerne hos Nokia river seg i håret for at det ikke var de som kom på det der. gidder ikke ta med bildet på quote tror han mente at man kan skyve tastaturet 90grader sånn ikke sånn edit - hvis jeg har missforstått bare si ifra! Endret 31. juli 2004 av Lech_Nech Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Forøvrig: Tastaturløsningen virker genial. Tipper utviklerne hos Nokia river seg i håret for at det ikke var de som kom på det der. Nokia kunne ha brukt tankeoverføring for å få inn tekst, og jeg ville fortsatt holdt meg til Siemens. Nokia er barnehagetelefoner. Minner meg om Compaq Presario 2240 foreldra mine kjøpte en gang i tiden... Null bruk utenom ringe og sende sms (mms). Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Over har vi gutten som virkelig har peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg