JKJK Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 aner ikke hvor mange ganger jeg har nevnt dette, men jeg føler at e-post varslingen på forumet ikke fungerer som den skal (funket utmerket før det ble byttet forumløsning).... er det noen som har samme oppfattning? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg deler ikke samme oppfatning, etter at vi skiftet boks for en uke siden har mailene strømmet inn hele tiden. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 merkelig. Når jeg går inn på mine innlegg, kan det være mang innlegg det er opptil flere svar på, men jeg får ikke en eneste mail. Ja, epost adressen er riktig og varsling er slått på... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har du satt opp at du skal få varsling da? og ikke minst, hvis du ikke får noen i det hele tatt kan det være en ide og se om et eller annet rart anti-spam program (f.eks på serveren) stopper mailene fra oss Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Samme her. Den siste eposten jeg har mottatt fra forumene er fra helt tilbake til 05/07/04(!) Epost adressen funker fint ellers. Kun hw.no jeg ikke mottar fra. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 QUOTE Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på.Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din.Tatt fra mail man får fra forum.hw.no Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det er en del tråder jeg stadig får varsling om, blant annet "SO3" og "favoritt sang akkurat i dag". Disse får jeg svært mange av, selv om jeg ikke har vært innom tråden på flere dager. Andre tråder (gjerne litt mer interessante saker), får jeg aldri varsling om. Jeg ser ikke noe system i varslingene heller.. for et par minutter siden fikk jeg varsling om nytt innlegg i "Hva består bæsj av?"-tråden (som jeg svarte i for et par timer siden). Men innlegget "Chronicles of Riddick - et kongespill !" som jeg svarte i omtrent samtidig, har jeg ikke fått noe svar på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 systemet har en merkelig måte å sende ut mail på, bla får du ikke mail i emner hvis du er innlogget etc, men hvis jeg ser ting rett har dette blitt "automatisert" skikkelig i neste versjon (som vi allerede bruker internt), der man bla kan velge å få nyhetsbrev fra forumet daglig/ukentlig etc. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 29/07/2004 : 14:05) (som vi allerede bruker internt) Så dere har mao fått den nye versjonen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 QUOTE (jallakim @ 29/07/2004 : 14:08) QUOTE (Mr.Ueland @ 29/07/2004 : 14:05) (som vi allerede bruker internt) Så dere har mao fått den nye versjonen? Vi kjører "Invision Power Board(Trial) v2.0.0 PF 2". Har ikke testet automatisk mail-grene enda, men det blir vel en for komplisert oppgave med tanke på hvor mye det er å teste Lenke til kommentar
bob_hulk Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Her er det noe veldig rart. Jeg har ikke fått en eneste epost fra hw.no siden begynnelsen av juli. Når jeg tidligere har nevnt dette har jeg fått beskjed om at det er pga flyttingen. Greit nok. Siden andre her tydeligvis får eposter tenkte jeg at det var noe med min konto, så jeg nullstilte og satt opp epost notifikasjoner igjen. Det rare er at jeg har begynt å få eposter nå (ihvertfall fra denne tråden). For å være "sikker" på å få en email fra hw.no endret jeg epost adressen min, så jeg skulle jeg få en validerings epost... som aldri kommer! Det er vel en grei time siden. Har bedt om flere re-valideringer, men det skjer ingenting. Prøvde å opprette en ny konto (denne) og det tok en halvtime før valideringen kom frem. For øyeblikket funker ikke kontoen min... Hva skjer? EDIT: Glemte å nevne at det er oblivian (lenger opp i tråden) her. Jeg fikk forøvrig en melding om at bob_hulk har postet en melding i denne tråden nå. Fortsatt ingen validerings mail til oblivian.... EDIT2: Ja, etter at jeg skrudde av og på epost varsling i kontrollpanelet så har oblivian kontoen begynt å få epost varslinger igjen. Det begynner å dukke opp varsler på "gamle" tråder også, ikke bare denne. Men validerings eposten kommer ikke. Får med andre ord ikke tilgang til kontoen min lenger.............. Endret 29. juli 2004 av bob_hulk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 lurer på hvor mange plasser vi har skrevet nå at man skal sende en mail til forum AT hardware.no hvis man har problemer siden man ikke skal lage flere brukerkontoer, har du problemer med det så er det litt greiere av vi får beskjed om det. Lenke til kommentar
bob_hulk Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 OK, sorry. Men kan en eller annen admin sørge for at oblivian får en validerings epost da. Har fremdeles ikke fått noen og kontoen er disablet. oblivian Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Supert! Da er jeg online igjen! Takker så mye Mr. Ueland. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Vil bare informere om at emailvalideringslinken man får ved email-skifte, ikke fungerer på Mac m/ Safari. Får en melding om at "det har oppstått et problem. safari kan ikke åpne målsiden. Dette skyldes at siden du ble sendt til, sendte deg videre til en annen side, som igjen sendte deg videre til en annen side" (litt fornorsket av meg). Ved nøyere gjennomgang ved trykk på link, var den innom 3-4-5 sider minst. Er dette virkelig nødvendig? Den bruker bare èn side hvis man skriver inn valideringsid manuellt. edit; men emailen ble aktivert, selv om ikke Safari klarte å åpne siden. Endret 30. juli 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 vi har store problemer med det om dagen, hovedutvikleren for dem som har laget forumet skal forh.vis i dag kikke mer på problemene for å finne ut hva som har gått gnøkkens da det er litt for mye om dagen som ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg