Gå til innhold

e-post varsling sliter

Anbefalte innlegg

aner ikke hvor mange ganger jeg har nevnt dette, men jeg føler at e-post varslingen på forumet ikke fungerer som den skal (funket utmerket før det ble byttet forumløsning)....

er det noen som har samme oppfattning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på.
Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din.

Tatt fra mail man får fra forum.hw.no

Lenke til kommentar

Det er en del tråder jeg stadig får varsling om, blant annet "SO3" og "favoritt sang akkurat i dag". Disse får jeg svært mange av, selv om jeg ikke har vært innom tråden på flere dager.

Andre tråder (gjerne litt mer interessante saker), får jeg aldri varsling om. Jeg ser ikke noe system i varslingene heller.. for et par minutter siden fikk jeg varsling om nytt innlegg i "Hva består bæsj av?"-tråden (som jeg svarte i for et par timer siden). Men innlegget "Chronicles of Riddick - et kongespill !" som jeg svarte i omtrent samtidig, har jeg ikke fått noe svar på.

Lenke til kommentar

systemet har en merkelig måte å sende ut mail på, bla får du ikke mail i emner hvis du er innlogget etc, men hvis jeg ser ting rett har dette blitt "automatisert" skikkelig i neste versjon (som vi allerede bruker internt), der man bla kan velge å få nyhetsbrev fra forumet daglig/ukentlig etc.

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 29/07/2004 : 14:08)
QUOTE (Mr.Ueland @ 29/07/2004 : 14:05)
(som vi allerede bruker internt)

Så dere har mao fått den nye versjonen?

Vi kjører "Invision Power Board(Trial) v2.0.0 PF 2". Har ikke testet automatisk mail-grene enda, men det blir vel en for komplisert oppgave med tanke på hvor mye det er å teste :)

Lenke til kommentar

Her er det noe veldig rart. Jeg har ikke fått en eneste epost fra hw.no siden begynnelsen av juli. Når jeg tidligere har nevnt dette har jeg fått beskjed om at det er pga flyttingen. Greit nok. Siden andre her tydeligvis får eposter tenkte jeg at det var noe med min konto, så jeg nullstilte og satt opp epost notifikasjoner igjen. Det rare er at jeg har begynt å få eposter nå (ihvertfall fra denne tråden). For å være "sikker" på å få en email fra hw.no endret jeg epost adressen min, så jeg skulle jeg få en validerings epost... som aldri kommer! Det er vel en grei time siden. Har bedt om flere re-valideringer, men det skjer ingenting. Prøvde å opprette en ny konto (denne) og det tok en halvtime før valideringen kom frem.

For øyeblikket funker ikke kontoen min... :cry:

Hva skjer?

EDIT: Glemte å nevne at det er oblivian (lenger opp i tråden) her. Jeg fikk forøvrig en melding om at bob_hulk har postet en melding i denne tråden nå. Fortsatt ingen validerings mail til oblivian....

EDIT2: Ja, etter at jeg skrudde av og på epost varsling i kontrollpanelet så har oblivian kontoen begynt å få epost varslinger igjen. Det begynner å dukke opp varsler på "gamle" tråder også, ikke bare denne. Men validerings eposten kommer ikke. Får med andre ord ikke tilgang til kontoen min lenger..............

Endret av bob_hulk
Lenke til kommentar

lurer på hvor mange plasser vi har skrevet nå at man skal sende en mail til forum AT hardware.no hvis man har problemer siden man ikke skal lage flere brukerkontoer, har du problemer med det så er det litt greiere av vi får beskjed om det. :)

Lenke til kommentar

Vil bare informere om at emailvalideringslinken man får ved email-skifte, ikke fungerer på Mac m/ Safari. Får en melding om at "det har oppstått et problem. safari kan ikke åpne målsiden. Dette skyldes at siden du ble sendt til, sendte deg videre til en annen side, som igjen sendte deg videre til en annen side" (litt fornorsket av meg).

Ved nøyere gjennomgang ved trykk på link, var den innom 3-4-5 sider minst. Er dette virkelig nødvendig? Den bruker bare èn side hvis man skriver inn valideringsid manuellt.

edit; men emailen ble aktivert, selv om ikke Safari klarte å åpne siden.

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...