zhorty Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Hallois. Da var jeg registrert og Jeg skal da kjøpe en ny ram brikke, men sliter litt med å finne den riktige. Har hørt at man må ha lik minne hastighet på begge to ram brikkene. Har du f.eks 300mhz på den ene, må du ha 300mhz på den andre og. Er dette sant? Dere skjønner, han jalla fyrn i butikken lurte meg og ga meg en 133 mhz brikke når jeg bygde pc'en (2 år siden though), og man finner ikke mange 133 mhz brikker til salgs lenger nå til dags. Så hadde det vært fett om noen hadde giddi å finni en brikke (256 mb.) til en litt billig pris og Takk på forhånd Edit: Hvis noen tilfeldigvis skulle hatt en brukt en her, så rop ut! Endret 29. juli 2004 av zhorty Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 SDRAM er blitt svindyrt! Anbefales sterkt at du kjøper NØYAKTIG samme merke, modell og klokkefrekvens. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 SDRAM er blitt svindyrt! Anbefales sterkt at du kjøper NØYAKTIG samme merke, modell og klokkefrekvens. Dyrt, og nokså utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå