Elyas Machera Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Half-Life singleplayer: Hvor mange steder kan G-Man observeres før Gordon kommer til Xen? Litt enklere kanskje? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Half-Life singleplayer: Hvor mange steder kan G-Man observeres før Gordon kommer til Xen? 3 ganger, er det ikke? Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Føler på meg at www.google.com er hyppig i bruk her altså. Men skal ikke spekulere Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Half-Life singleplayer: Hvor mange steder kan G-Man observeres før Gordon kommer til Xen? Hvis noen nå spiller rundt HL for å finne alle stedene hvor G-Man er, kan dere egentlig spare dere (selv om det kanskje ikke er så dumt å spille rundt HL igjen før HL2 kommer ... ). Det var egentlig et lurespørsmål! Det er faktisk bare 2 steder han er før du kommer til Xen: Når du tar togturen i begynnelsen av spillet. Da kjører du forbi en vogn med G-Man og en professor. Før katastrofen inntreffer, kan du vandre rundt og titte på ting og snakke med professorer som sier de ikke har tid til deg osv. G-Man og en professor diskuterer på et kontor med skuddsikre vinduer. Eksperimentet går jo åt skogen, og vips så er du i Xen en liten stund. Men ok, skal ta en lettere: Hvilken tittel har de 9 ulike generalene i C&C Generals Zero Hour? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Glem det atrax, du kan se G-Man i alle fall en dør i et ganske stort rom med små hoppemonstre. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Glem det atrax, du kan se G-Man i alle fall en dør i et ganske stort rom med små hoppemonstre. Hæ? Forstod ikke hva du mente nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Denne har visst vært død lenge, så jeg vekker den til live igjen. Har et spørsmål: Hvilket spill er dette bildet tatt fra? Hint: Spillet har kommet ut i USA, men det slippes ikke ut i Norge før om noen dager. EDIT: OBS! Prøv å holde dere i skinnet, folkens! Ikke begynn å still spørsmål uten at forrige spørsmål er besvart! Dessuten er det den som svarer KORREKT som får stille neste, så ikke still spørsmål om du/dere ikke har svart på det forrige!! Endret 24. april 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Close Combat: First to Fight? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Close Combat: First to Fight? Jess, det er korrekt. Da kan du stille neste spørsmål. OBS: Nå må ingen ande komme med et spørsmål! La Zefler få en dag på seg til å svare!! BTW: Fett spill! Endret 24. april 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ser fett ut ja. Begynner med eit enkelt spørmsmål. Kven er det som utvikler det Kommende Battlefield 2? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) DICE? Og EA som lanserer. Satser på at det er rett eg. Kva heiter hovudpersonen i det norsk-produserte spelet Den Lengste Reisen? Endret 25. april 2005 av zeph Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 DICE? Jepp, Dice i sverige, dei som også utvikla Battlefield 1942. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Funcom altså, hovudpersonen i den lengste reisen er April. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nytt spørsmål? Zefler: EDIT-knappen! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nytt spørsmål? Zefler: EDIT-knappen! Sorry. zeph må bekrefte før eg kan stille nytt spørsmål Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nytt spørsmål? Zefler: EDIT-knappen! Sorry. zeph må bekrefte før eg kan stille nytt spørsmål Både du og alle vi andre vet jo at det er rett. Vi kan jo si at bekreftelse bare er nødvendig når svaret ikke er 110% sikkert. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jaok. Kva heiter spillet der du er Sgt. baker eller Sergeant Matt Baker? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Brothers In Arms! Nytt spørsmål! Kan du få Fa-mas i Metal Gear Solid 3: Snake Eater? Endret 27. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Synes dette var litt lett å svare på. Siden det var mulig i 2'ern, og siden du spør så lumskt om 3'ern, tipper jeg nei. Er det rett? EDIT: Mente at det var lett fordi det er bare å svare ja eller nei. Endret 27. april 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Riktig! Skal skjerpe meg neste gang!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå