Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Svaret var forøvrig riktig. Praise google Eh, jeg har Blood 2, måtte bare lete det fram, og i mellom-tiden hadde huf svart... EDIT: Uansett, spørsmålet er stilt av meg, nest nederst på forrige side... EDIT2: jeg Quoter til den her, så folk slipper å lete: SPØRSMÅLET: Hva kan den lille flamme-vennen du har med deg i Dungeon Siege 2, gjøre angående hånd-våpen???? Endret 30. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har ikke peiling med tipper den: a: Får fienden til å slippe sine våpen, evnt. smelter dem b: Innhyller ditt våpen i flammer Gjetta jeg riktig? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Edit, svarte på feil måte hehe, leste feil og Endret 30. juli 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det Legends of arrana(som er utvidelsen til 1) du mener når du sier dungeon siege 2? Eller er det d2 som ikke har kommet ut enda? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Har ikke peiling med tipper den:a: Får fienden til å slippe sine våpen, evnt. smelter dem b: Innhyller ditt våpen i flammer Gjetta jeg riktig? Det vel et vanskelig spørsmål... Du fikk... ...IKKE rett... Ok, et hint: se en DS2 film! Han kan gjøre noe MED et våpen, altså ikke gjøre noe med våpnene til fienden, men hvis du gir det et våpen så...? EDIT: Nei, huf, han kan ikke slåss med det! Han bruker magic! men hva kan han gjøre hvis du gir han et våpen? Svaret er teit, men det er ganske åpenbart! Endret 30. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Er det Legends of arrana(som er utvidelsen til 1) du mener når du sier dungeon siege 2? Eller er det d2 som ikke har kommet ut enda? Les det jeg skrev nettop! Jeg vet at det ikke har kommet, men du kan se det på filmene... Jeg kan jo svare på spørsmålet, så kan noen andre ta over da...eller? EDIT: Quoter meg selv fra litt over her, slik at ingen hopper over det... Nei, huf, han kan ikke slåss med det! Han bruker magic! men hva kan han gjøre hvis du gir han et våpen? Svaret er teit, men det er ganske åpenbart! Endret 30. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Få det til å angripe fienden? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Nei nei nei! Han SPISER DEM!!!! SPISER OPP DEM! Hvorfor? Fordi da blir han større og mektigere! Så slipper du å gå rundt med dolker og klubber, som du ikke får noe cash for uansett! Genial løsning! Første mann til mølla får først...stille spørsmål! Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Spiser dem faktisk. Jaja, man må jo ha mat... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Spiser dem faktisk. Jaja, man må jo ha mat... er det slik at du ikke tror meg, eller noe sånt? BTW: still spørsmål nå! kan ikke vente til å få "brukt google igjen!" Neida.. Endret 30. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 [iC' date=31/07/2004 : 00:37] Spiser dem faktisk. Jaja, man må jo ha mat... er det slik at du ikke tror meg, eller noe sånt? Joda, klart jeg tror deg.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) [iC,31/07/2004 : 00:37] Spiser dem faktisk. Jaja, man må jo ha mat... er det slik at du ikke tror meg, eller noe sånt? Joda, klart jeg tror deg.. Still nå et spørsmål da! skal legge meg snart! Skal til Tyrkia i morgen tidlig! inlegg 777...alle gode tall er de som har like sifre! Da slipper man å flytte fingrene hele tiden! Endret 30. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) OK, here it comes.. SPØRSMÅL: Ubisoft, som jobber på Splinter Cell 3, har leid inn ett firma for å hjelpe dem med nettverksaspektet. Hvem har de leid inn? EDIT: leif EDIT: denne klarer dere ikke...muhahaha Endret 30. juli 2004 av huf Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 OK, here it comes.. SPØRSMÅL: Ubisoft, som jobber på Splinter Cell 3, har leid inn ett firma for å hjelpe dem med nettverksaspektet. Hvem har de leid inn? EDIT: leif Ikke så vanskelig da! Fant det ikke på google en gang! Hint da! hint til at de laget det eller det spillet? Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Lite hint: De har allerede levert flerspillerkomponenter til for eks. Eidos. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Lite hint: De har allerede levert flerspillerkomponenter til for eks. Eidos. Quazal! Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 [iC' date=31/07/2004 : 00:57] Lite hint: De har allerede levert flerspillerkomponenter til for eks. Eidos. Quazal! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) [iC,31/07/2004 : 00:57] Lite hint: De har allerede levert flerspillerkomponenter til for eks. Eidos. Quazal! Finally! Huska på at de (eidos og quazal) har laga spill til PS2 og sånt, tror det var noen wrestling-spill(?) Spørsmål kommer om 2 min... EDIT: Google's svar på Eidos og Quazal's sammarbeid: BackYard Wrestling 2! Visste det var noe sånt! ***Her er spørsmålet!!!!*** Hva heter hoved personen i spillet "Mafia"? Jeg vil ha HELE navnet hans! fornavn og etternavn! ikke bare Jimmy eller Tommy, eller noe sånt! Husk! Jimmy og Tommy er ofte sleng-navn som er vridd fra de virkelige navnene! Endret 30. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå