Zlatzman Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er riktig, nytt spørsmål ventes. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I hvilket spill finner du sverdet Fang som belønning etter en forholdsvis tøff kamp? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hmm... Lukter Final Fantasy! Er jeg inn på noe? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hmm... Lukter Final Fantasy! Er jeg inn på noe? Det er nok desverre helt feil! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 I hvilket spill finner du sverdet Fang som belønning etter en forholdsvis tøff kamp? LOtR? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Devil May Cry 3? Ikke korrekt. Spillet jeg er ute etter gir deg mulighet til å sette sammen et Party på opp til seks individer. Spillet har en blanding av typisk middelaldersk stil med blant annet magikere, sverd og buer, og bruk av datamaskiner og nedskyting av romskip. Det er et rent RPG til PC. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 [...] og bruk av datamaskiner og nedskyting av romskip. Høres ikke ut som morrowind. Tenkte på Arcanum, men der er det heller ikke så mange romskip akkurat. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tenker Anarcy online, men jeg kan ikke så mye om det... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Dette var visst ikke så lett, men jeg trodde faktisk at flere hadde spilt dette spillet. Det er åtte i rekken av dette spillet, og det fikk flere priser for beste RPG i 2002. Utdrag fra anmeldelse: ... a game that featured both traditional high-fantasy sorcery and advanced futuristic technology. You'll see many examples of this sort of technology--such as spaceships, hologram images, and androids--and though it may initially seem strange, even objectionable if you're a high-fantasy purist, it's consistent throughout the game and largely inoffensive. ... Endret 29. mai 2005 av Frijazz Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Might and Magic 8? Jeg husker i hvert fall at man fikk tak i Blaster rifle etter å ha drept aliens inne i en base der. Men det er jo gamlere enn tre år gammelt? Endret 29. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ikke det heller, men det nærmer seg no. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva med noen litt enklere hint? Dette var tydeligvis veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er omtrent 20 år siden det første spillet i serien kom ut. Samme selskap har også lagd Jagged Alliance... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Wizardry 8 Jippi! Det er forunderlig at ingen har spilt dette spillet, et av de spillene jeg har brukt mest tid på. Og Fang er en fin belønning ja, et av de beste sverdene i spillet. Da er vi klare for nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ah, Wizardry 8 har jeg prøvd. Kompis kjøpte det for hundre spenn på impuls, tror jeg prøvde det i en time før jeg la deg fra meg for alltid Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ah, Wizardry 8 har jeg prøvd. Kompis kjøpte det for hundre spenn på impuls, tror jeg prøvde det i en time før jeg la deg fra meg for alltid En time! Da har du jo knapt komt deg vekk fra krasjstedet til romskipet! Jeg spilte lenge før jeg klarte å komme meg vekk fra klosteret der du begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå