Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Saladin er korrekt!! Din Tur Seppe! Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noen andre kan få finne på spørsmål... kreativiteten er ikke helt på topp i dag Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå vet ikke jeg om dette spørsmålet allerede er stillt. Men her kommer det; Hva heter denne spillekarakteren? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ligner ørlite på Heihatchi! Er det han? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ligner ørlite på Heihatchi! Er det han? Nei, men det er faren til Heihatchi... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er Jinpachi Mishima. (google ) Men her kommer i alle fall en litt annen oppgave. Håper ikke den er gitt før. Hvilket spill er musikken i vedlegget fra ? (ikke så vanskelig for mange av dere tror jeg) quiz.zip Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Morrowind (orker fortsatt ikke å finne på spørsmål ) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Det var vel helt riktig det ja. Siden du ikke har et spørsmål så stiller jeg ett til: Hvem bor i Castle Never? (sjefen der) edit: leif edit2: Jeg drar til Stavanger nå snart (landstreffet for russ), og kommer ikke hjem før på mandag. Håper noen klarer å bekrefte riktig/galt svar før den tid. Hvis ikke får dere gå videre. Endret 5. mai 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Nytt: Hvilket metal-band har et spill? (Litt dårlig formulert) Endret 5. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Kiss EDIT: Neste spm: Hva heter baronen i Stratholme (han du møter etter Rammstein). Endret 5. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har Kiss et spill? Det var ikke det spillet jeg var ute etter, men! Svaret var ihvertfall "Edhunter", spillet til Iron Maiden! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kiss EDIT: Neste spm: Hva heter baronen i Stratholme (han du møter etter Rammstein). Er Rammstein med i et spill? Rammstein har et spill, men det er jo et amatørspill!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Rammstein er en fyr i World of Warcraft. Spm er altså hva baronen som du møter etter Rammstein heter. EDIT: Kiss har også et spill Endret 5. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Siden det har vært stille i denne tråden.......lenge, så starter jeg den opp med et nytt spørsmål!!! Hva heter Machine-Gun'en i Cs 1.6? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Helt riktig! Nytt spørsmål noen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Bluesky skal vel da komme med et nytt spørsmål. edit: Men det ser mørkt ut. Den første som finner på noe bra kan spørre. Hvis ikke så kan dere svare på spørsmålet mitt fra tidligere i tråden (ble ikke besvart): Hvem bor i Castle Never? Endret 27. mai 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Siden ingen har svart og jeg ikke veit svaret, starter jeg med et nytt spørsmål! HUSK: Hvis du får svaret ditt godkjent, må DU komme med nytt spørsmål! Hvis du er 100% sikker på at svaret er rett, kan du legge ut nytt spørsmål uten godkjenning! Spørsmål: Hva heter hovedpersonen i Grim Fandango? Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Manny Calavera Nytt spørsmål: Hva heter den store muren som går rundt Red Mountain i Morrowind? Og forresten, beklager at jeg ikke stillte ett nytt spørsmål i min forrige post. *Skamme seg* Endret 28. mai 2005 av Bluesky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå