Z3r0n Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har tenkt på å kjøpe tony hawks underground men harikke prøvd det enda noen som vetom det er bra eller bare no dritt? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg synes det er et rimelig bra spill, men bilkjøringa, og det andre skvipet er litt irriterende. Hvis du ikke har THPS 3 eller 4 anbefaler jeg dem istedet, men for all del, Underground er et underholdene spill Lenke til kommentar
Z3r0n Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 okå ser bra ut men det står mellom true crime of la og th underground hvilket er best? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har ikke spilt True Crime, men utfra anmeldelser virker det vel som om Underground er best, men det blir litt vanskelig å sammenligne, siden True Crime er et action-spill, i GTA-stil, mens Underground er et sportsspill, med RPG-elementer Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg kjøpte Tony Hawk underground for en stund siden (desember-januar)....ette å ha komt igjennom det utallie ganger så holder jeg faktisk enda på med det....det er også dritkult å spille det over internett.....Jeg anbefaler det sterkt.....(etter alt det bra jeg sa i starten kunne du vel ikkje forvente at jeg skulle si noe annet) ADVARSEL!!!!! Tony Hawk Underground er veldig avhengighets dannende Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg har også T.H.UG.. er dritfornøyd.. stresser litt enda på den siste oppgaven på hard.. men fik'k mange dine timer med spilling på d.. synes det er mye bedre enn de originale spillene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå