kevral Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fikk plutselig masse "feilmelding"-type pipelyder fra maskinen min (NF7-S v2). Dette var ikke rytmiske lyder slik hovedkortet lager, men en tilsynelatende tilfeldig samling pip og piiip og bipp -- som kom i takt med blinkingen til harddisk-LEDen! Har akkurat installert en SATA-disk (som lagring, ikke systemdisk) i tillegg til 2 gamle IDE-disker. Har funket uten problemer i tre dager. Etter at lydene begynte, restartet jeg maskinen, men ulydene fortsatte. Da jeg stoppet maskinen, plugget ut SATAen, og restartet den, gav lydene seg. Nå har jeg plugget SATAen inn i den andre SATA-connectoren, og har ingen ulyder så langt (15 minutter). Noen som har noen ide om hva det var som skjedde? Har lastet ned nye drivere fra Windows Update. Har ikke skjønt hvordan jeg skal installere de aller siste driverne fra SiL, siden driver-oppdatering gjennom hardware manager nekter å finne de nye driverne, selv når jeg forteller den nøyaktig hvor de er. Dette frika meg bra ut, så jeg håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå