Margarus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg vet ike om dette er rett posta plass. men jeg lurer på om jeg skal lage mg en kjøle ribbe til chipset å ram sinks. noe som har noen tips til hva jeg skal lage det av , design ?, viss jeg skal lage en chipset kjøle ribbe , kan jeg bare bruke den orginale kjøle ribba som mal da slik at den passer? dette er ikke vann kjølings blokker men vanelige luft Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hva med bilder? Det er ingen worklog uten bilder... Sleng ut bilder før en moderator stenger denne tråden, eventuelt lag en tråd et annet sted og spør om det samme Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 det står jeg vet ikke hvor denne posten skal postes, da kan moderator flytte den ? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Passer vel bedre under ekstremkjøling eller no.. Trykk på report og så kan du be dem plassere den der hvor den passer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 det står jeg vet ikke hvor denne posten skal postes, da kan moderator flytte den ? Selvsagt kan jeg gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå