Mayhem Soap Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Er det noen som vet om det finnes noen produsenter som leverer CD-ROM, DVD og brenner med pusset stål finish? Jeg er veldig spent!! hilsen Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Tror microplex levere noen alu-fronter. Var kanskje ikke det du var ute etter. Men posten din er nå i allefall oppe igjen :smile: Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 hmmm tror du må lete lenge der ja. Mene hadde jeg vært deg ville jeg sjekke utenlandske webshoper. Du kan jo lage selv, dokumentere og legge ut på http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Danko Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Korrekt, det man ikke får kjøpt lager man selv. :smile: Blir dobbelt så morsomt også.. Jeg har vel et av tidenes "værste" kabinetter.. Hele kabinettet er i refleks, også er cdrom/floppy/etc i diverse fluoriserende farger etc.. hehe, stygt stygt, men man ser det hvertfall. :smile: _________________ When dreams come true [ Denne Melding var redigert av: Danko på 2002-04-26 16:45 ] Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 00:51, Mayhem Soap skrev:Er det noen som vet om det finnes noen produsenter som leverer CD-ROM, DVD og brenner med pusset stål finish?Jeg er veldig spent!!hilsen trodde det het børstet stål... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Kanskje bedre å bruke en aluminiumsplate. Litt lettere og kanskje enklere å forme om du vil lage fronten selv. Microplex har frontdeksel som spasser til lian kabinett i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå