Gå til innhold

HJEELP!Problemer med ny pc.

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg klokker ned, er at maskin blir så å si stabil da.

Må vel ned på 1100 og noe skal det bli helt stabil.

Som dere sa, har vel nå utelukka temp problemet.

Synd det kosta meg tusen spenn.

Skal nok nevne det for Norek.

Vh Rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OT:

Herregud hvilket flisespikkeri. Om den skulle vært postet under "hjelp, pc-en min skrur seg av og til" eller "hjelp, pc-en min skrur seg av annenhvert skuddår" er fullstendig uvesentlig. Prøv å komme med noe konstruktivt istedet for å bare klage og pirke på sånne småting. Det er noen som spør om hjelp her angående et hardware-problem, et problem som hvis løst, gjerne kan hjelpe mange andre.

Lenke til kommentar
OT:

Herregud hvilket flisespikkeri. Om den skulle vært postet under "hjelp, pc-en min skrur seg av og til" eller "hjelp, pc-en min skrur seg av annenhvert skuddår" er fullstendig uvesentlig. Prøv å komme med noe konstruktivt istedet for å bare klage og pirke på sånne småting. Det er noen som spør om hjelp her angående et hardware-problem, et problem som hvis løst, gjerne kan hjelpe mange andre.

Amen

Lenke til kommentar
OT:

Amen

Hehe... :p

Lenke til kommentar

Helt enig! Siden jeg ikke vet hva eksakt som er galt, er det ikke lett å treffe riktig forum. Men siden det sannsynligvis er noe galt med cpu, ramm eller HK, har jeg vel ikke bomma så fælt.

Men sikkert morro for dem å sjefe litt foran data maskina si.

God helg! Nå bærer det til fjells!!

Vh Rune L

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...