Gå til innhold

HJEELP!Problemer med ny pc.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OT:

Herregud hvilket flisespikkeri. Om den skulle vært postet under "hjelp, pc-en min skrur seg av og til" eller "hjelp, pc-en min skrur seg av annenhvert skuddår" er fullstendig uvesentlig. Prøv å komme med noe konstruktivt istedet for å bare klage og pirke på sånne småting. Det er noen som spør om hjelp her angående et hardware-problem, et problem som hvis løst, gjerne kan hjelpe mange andre.

Lenke til kommentar
OT:

Herregud hvilket flisespikkeri. Om den skulle vært postet under "hjelp, pc-en min skrur seg av og til" eller "hjelp, pc-en min skrur seg av annenhvert skuddår" er fullstendig uvesentlig. Prøv å komme med noe konstruktivt istedet for å bare klage og pirke på sånne småting. Det er noen som spør om hjelp her angående et hardware-problem, et problem som hvis løst, gjerne kan hjelpe mange andre.

Amen

Lenke til kommentar
OT:

Herregud hvilket flisespikkeri. Om den skulle vært postet under "hjelp, pc-en min skrur seg av og til" eller "hjelp, pc-en min skrur seg av annenhvert skuddår" er fullstendig uvesentlig. Prøv å komme med noe konstruktivt istedet for å bare klage og pirke på sånne småting. Det er noen som spør om hjelp her angående et hardware-problem, et problem som hvis løst, gjerne kan hjelpe mange andre.

Amen

Hehe... :p

Lenke til kommentar

Helt enig! Siden jeg ikke vet hva eksakt som er galt, er det ikke lett å treffe riktig forum. Men siden det sannsynligvis er noe galt med cpu, ramm eller HK, har jeg vel ikke bomma så fælt.

Men sikkert morro for dem å sjefe litt foran data maskina si.

 

God helg! Nå bærer det til fjells!!

 

Vh Rune L

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...