Freaky Sunny Squirrel Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg har tenkt meg noe bedre utseene enn den standarde Windows XP skrivebordet. Et program der ligner på windowblinds og tar lite plass. Et som ikke sluker hele minnet. Mvh Fong Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Noen andre enn de? De bruker den samme windows shellen. Jeg har lyst på en annen shell! Som Lifestep eller Winstep, men bruker mindre minne. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 prøv på tucows, under themes. du trenger ikke å ha pluspakken innstallert. mvh [ Denne Melding var redigert av: sjarken på 2002-04-27 18:18 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 det finnes kun et alternativ. http://www.themexp.org. De skinsene bruker ikke mer resssurser enn de som er i windows, og det er ingen programmer som kjører i bakgrunnen. men hvis du skal ha et råne-heftig utseende som sluker ressurser, er DesktopX fra stardock et alternativ. [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-04-28 14:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå