king_pedersen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei Minne slotene på mitt kjære Abit NF7-Sv2.0 har nå sviktet:( og lurer på om jeg skal gidde å sende inn til komplett! Jeg vil gjerne også få noen forslag på et rimelig, men bra A64 oppsett, med HK, CPU og kjøler! Historyen er at jeg akkurat har kjøpt meg et par Corsair XMS PC3200XL brikker og gledet meg veldig til de sku komme, da de kom, innstallerte jeg de, men så plutselig funket ikke minne slotene nå plutselig, strange! Alt starter, men så kommer den kjente pipingen når HK'et ikke finner RAM'en:( Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 annet hk, kansje Gigabyte sitt NForce3 250!og IKKE no name ram, kjøp Corsair! _________________________________________ jepp vil også annbefale det, er nok det beste NForce3 250gb til nå! _________________________________________ bytt til bedre Corsair ram: Corsair XMS PC3200XL _________________________________________ og bytt ut hovedkortet med et MSI NForce3 250gb eller Gigabyte sitt NForce3 250gb! _________________________________________ A64 3200+ 2200Mhz 512kb cache MSI sitt NForce3 250gb eller gigabyte sitt NForce3 250gb (det du har råd til) Corsair XMS PC3200XL vil si dette er et veldig bra oppsett ja!§ __________________________________________ dette, men bytt ut rammen med en Corsair XMS PC3200XL! bytt HK'et til et MSI NForce3 250gb eller Gigabyte sitt NForce3 250gb! ellers ser det oppsettet knall ut! ____________________________________________ jepp det er NForce3 150, kjøp Gigabyte sitt dyreste 250 kort eller MSI sitt! Dette er DINE poster!!!! Tår du ikke bruke dine egne anb. du gir andre??? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hehe hva med EPoX EP-8KDA3+ http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300323&s=sc og en 3000+ cpu? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg vil gjerne også få noen forslag på et rimelig, men bra A64 oppsett, med HK, CPU og kjøler! Et hovedkort med funksjonaliteten du trenger basert på nForce 250(GB) med en 3000+ prosessor bør gjøre jobben. Er ikke boxed-kjøleren rimelig bra? Dette er DINE poster!!!! Tår du ikke bruke dine egne anb. du gir andre??? Sto du opp med feil fot i dag? Han må jo få lov til å be om innspill på samme måte som han selv gir innspill. Nei kom deg på Glamat og få deg en pils og et smil. Det skal hvertfall jeg! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 okei...... hmm... morragretten=) Tingen er at jeg har ikke hatt internett i hele sommer og er ikke helt med på hva som sjer\har skjedd i dataverdenen i sommer, derfor spørr jeg, jeg skal ha A64 3200+ 2,2ghz CPU'en, men hakke peil på hvilket HK og hvilken kjøler, er Epox sitt HK bra eller? btw, har tenkt å bruke ca 3500-4000kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå