EspenE Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det er sant, selv om det for meg også grenser til hodeløst. Selv om man vet hva man skal ha, kan det hende man trenger service i fremtiden og ved å handle i en faghandel invisterer man litt i fremtidig trygghet. Når det gjelder den andre gruppen du kaller snyltere, ka jeg ikke være mer enig. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg kan godt anbefale Fotohuset som ligger i Karl Johan. Et lite høl i veggen, men folk med god kunnskap og mye utstyr på lager. Kjøpte akkurat min EOS 20D der, og har tidligere gode erfaringer med kjøp av fotoutstyr fra dem. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Høl i veggen :!: Canon Norge kaller oss bare "Pølseboden på Karl Johan", men høl i veggen var ny. Når det gjelder EspenE, er jeg enig i at det kan skape mer trygghet å handle hos en faghandel, enn på nettet. Det kommer ann på hvor mye man er villig til å betale for denne tryggheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå