asad Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har noen opplevd noe liknende? Mange lik, eller stoler, etterlater "gule skygger" på gulet, eller i taket. Jeg har X800Pro med omega drivere. Har prøvd catalyst med samme resultat. noen? Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg hadde også noen rare skygge effekter når spillet kom husker jeg... mener de ble borte når jeg patchet det.... NB! Jeg har GeForce FX5900Ultra Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Som bomelby sier: Legg inn den nyeste updaten til spillet vist du ikke har gjort det.... btw: Denne tråden er feilpostet Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Bruk Google, og søk litt rundt. (Kanskje du allerede har gjort det...) Jeg mener å huske å ha lest noe om det tidligere. Tror diskusjonen har vært oppe her i forumet også, men jeg er ikke kar om å huske hva det var snakk om. Mulig det var noen innstillinger i menyen til grafikkortet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg har innstallert patch 1.1... skal sjekke om 2ern er ute. Knaskje det hjelper. edit: ser ut som den er trukket tilbake...men jeg fant en som jeg skal prøve ut. Håper dette hjelper. takker for tips så langt. Endret 28. juli 2004 av asad Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 -Feilpostet Vi har et eget forum der alle tråder som har med Far Cry skal under. Forumet heter noe så fantastisk som Far Cry . Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg