- mOtz^ - Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Cola Vanilje er helt topp den... Shokata smaker uggen påtteplantevann som har visnett, med en sterk dråpe sitron i. Det smaker hylleblomst og sitron. Jepp ... kan si det slik ... blomstesmak av det ... synes hvertfall den stinker... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ta deg en tur til Svinesund og de digre sentrene/butikkene der.. Godisfabrikken f.eks... Der får du "Fanta - Fläder och Citrus". Den er identisk med Fanta Shokata som hadde smak av Hylleblomst og Sitron.. Fläder = Hylleblomst Citrus = Sitron Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fanta Lemon/Exotic/Shokata duger kun til en ting, blandevann! Det burde stått en advarsel på flasken: "OBS, må IKKE drikkes i konsentrert form!" Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ja, serlig Shokata smaker gratinert pest. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) At det går ann å gå så jævla off-topic... Han spurte om Fanta Shokata eksisterer lenger, og du svarer med din mening om hvordan den smaker.. noe som er totalt meningsløst og off-topic.. Nå syns jeg moderatorene her på forumet bør få sagt i fra når det gjelder sånt... Endret 15. august 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 At det går ann å gå så jævla off-topic... Han spurte om Fanta Shokata eksisterer lenger, og du svarer med din mening om hvordan den smaker.. noe som er totalt meningsløst og off-topic.. Nå syns jeg moderatorene her på forumet bør få sagt i fra når det gjelder sånt... Jeg vil si at ditt svar er MYE mer offtopic enn folk som har en mening om Shokata Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg vil ta meg en frihet til å quote en rapportering gjort anngående denne threaden: Altså. Det er vel ikke kun denne personen som jeg vil reporte, men igrunn alle som kommer med alt mulig vås som er off-topic der... Jeg syns ærlig talt at disse personene ikke tilbyr så mye ved å skrive det de gjør. Trådstarter lurte på om Fanta Shokata eksisterer lenger, og når folk svarer med hvor mye de hater brusen og alt sånn istedet for å svare trådstarter, ja da syns jeg nemlig moderator bør sette foten ned og si stopp. Sier ikke mere... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hehe, her går det for seg... Uansett, nå har jeg fått svar på mailen min: Den er ganske riktig ute av det norske markedet i øyeblikket, men hvem vet? Kanskje den dukker opp igjen i fremtiden? Mvh Stein Ganske vagt, ja... Enten aner han ikke, eller så hinter han. Jeg tror det er en penere måte å si "jeg har ikke et snev av anelse", men men. Som sagt, enten hinter han til at den snart kommer tilbake, eller så er det for øyeblikket ingen konkrete planer om å begynne å selge Shokata igjen. Alt vi nå vet er at den kanskje kommer tilbake igjen en eller annen gang i tidens løp. Den som lever får se Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Vanilje Cola er deilig, særlig når den er iskald. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er dårlig business å ta vekk Shokata'n fra markedet ! Selvom den ikke selger like bra som alle de andre så blir den jo kjøpt. Det er vel bare å la vær å produsere så mye. Det virker som om de BARE tenker PENGER ved å gjøre slikt, og ikke på kundene ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå