Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Noen som vet om denne fremdeles eksisterer? Den er visst fjernet fra det norske markedet, men jeg har sett den i utenlandske reklamer. Kommer den tilbake, eller hva? Alle de andre "Limited edition 200X" har jo fått leve etter det angitte året. Endret 29. juli 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg håper at den ikke kommer tilbake. Shokata må seriøst være den værste brusen jeg har smakt. Og jeg HAR smakt mange forskjellige brussorter. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg håper at den ikke kommer tilbake. Shokata må seriøst være den værste brusen jeg har smakt. Og jeg HAR smakt mange forskjellige brussorter. Coca Cola med vanilje smak er den verste jeg har smakt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja det er sant ! Det har jeg ikke lagt merke til at shokatan er borte ! Den var ikke så verst den egentlig .... coca cola med vanilje smak derimot er til å spy av ! Det fins bare EN coca cola og det er den originale ! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Shokata var veldig god, leit at den er borte! Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg er glad for at man ikke får kjøpt den lenger. Håper for all del at vi slipper å se Fanta Shokata igjen. Lenke til kommentar
farke Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Shokata var septik. Vaniljecola er jo seriøst GOD. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg holdt på å spy etter én eneste slurk av Vanilla Coke. Ikke klarte jeg å svelge den slurken heller. Tror Shokata må være den beste brusen... Etter 1-2 timer i frysen er den perfekt. Og så lukter den så deilig.... En venn av meg sier han har kjøpt Ricola med hylleblomst i en butikk ute på landet, og at den smaker nesten som Shokata! Ingenting kan erstatte brusen, men drops kan aksepteres. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Har nettopp sendt en email til en norsk Coca-Cola tilknytning: God dag! Jeg lurer veldig på hva som har skjedd med Fanta Shokata. Den har nå vært borte fra alle butikkene en god stund. Den eksisterer tydeligvis fremdeles; jeg har sett den på utenlandske reklamer for Fanta. Så, er den borte fra det norske markedet for alltid, eller vil den komme tilbake? Relanseringen vil i så fall bli møtt med parader og hylende masser blendet av ekstase. Takk! Så får vi se da... Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Shokata var septik. Vaniljecola er jo seriøst GOD. Enig. Funker fint å drikke en Vanilla Coke etter middag. Passer utmerket som desert. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Både vanilla-coke og shokat smaker hoggorm Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Shokata var septik. Vaniljecola er jo seriøst GOD. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Shokata var helt grei. En brus jeg kan kjøpe noen ganger, og så glemme den. Vanilje Cola smaker hoppetau. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Bah. Vanilla Coke smaker av vaniljesaus og pencilin. Shokata er mye bedre enn f.eks. Fanta Exotic, og den fikk bli... Fanta Apple er jo ganske god. I små mengder, vel å merke. Fikk auto-svar på mailen: "I will be out of the office starting 09.07.2004 and will not return until 02.08.2004." Så om noen dager får jeg forhåpentligvis et svar... Endret 29. juli 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg håper at den ikke kommer tilbake. Shokata må seriøst være den værste brusen jeg har smakt. Og jeg HAR smakt mange forskjellige brussorter. Coca Cola med vanilje smak er den verste jeg har smakt. den er jo best da Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg håper at den ikke kommer tilbake. Shokata må seriøst være den værste brusen jeg har smakt. Og jeg HAR smakt mange forskjellige brussorter. ...husker du den gangen Coca Cola introduserte nasjonen for Cherry Coke da...? I følge mange er det den verste brussmaken som noensinne har vært solgt over disk i Europa ;-) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg håper at den ikke kommer tilbake. Shokata må seriøst være den værste brusen jeg har smakt. Og jeg HAR smakt mange forskjellige brussorter. prøv den som blandevann så blir du frelst Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Cola Vanilje er helt topp den... Shokata smaker uggen påtteplantevann som har visnett, med en sterk dråpe sitron i. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvis dere husker etiketten på Fanta Shokata, så står det "Limited Edition". Det vil si at hvis salget går FUBAR, så trekker man produktet fra markedet. Fanta Exotic er også "Limited Ed.", men den er forsatt på markedet pga. at salget går bra. Btw, Shokata smakte jo høgg og lukta vaskemiddel... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Cola Vanilje er helt topp den... Shokata smaker uggen påtteplantevann som har visnett, med en sterk dråpe sitron i. Det smaker hylleblomst og sitron. Og Vanilla Coke er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå