AMD_Bruker Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Bestilte en 21' brukt skjerm fra jmdata like før de tok ferie. Ringte ned for å sjekke at skjermen hadde 2 innganger og klarte oppløsning på inntil 1600*1200. Mottar en skjerm med en inngang og som kun klarer 1280*1024. Sendte e-post samme dag som jeg mottok skjermen, og sendte den på nytt igår kveld da jeg ikke hadde (og fortsatt ikke har) mottatt noe svar. Noen som vet om jeg har krav på at jmdata betaler returfrakt på den skjermen jeg har pluss frakt på eventuell annen skjerm. Alternativt at de betaler tilbake alle utlegg jeg har hatt på den skjermen jeg har her (frakt + pris) hvis jeg hever kjøpet. Håper det er noen her som har god peiling på slikt. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har kjøpt skjerm der og den første jeg fikk fra dem var det noe feil med. De kom og henta den og ga meg en ny en som jeg ikke har hatt noe trøbbel med. Hva med å ringe dem og høre hvordan de vil ordne det for deg..? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Problemet er at skjermen er sendt over halve landet. Blir litt langt å dra kun for bytte. Tenkte jeg skulle ringe dem på fredag hvis de fortsatt ikke gidder svare på e-post, men alltid en fordel å vite hvilke rettigheter jeg har FØR jeg ringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå