MountainDew Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ligner på den første.. Er dette - dette - eller dette Sony`s noe konsoll? F*** for et lekkert design! Nå mener jeg at XBOX er bedre enn ps2. Men jeg tror ps3 vil knuse xbox2.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den siste der så ut som den kom rett fra TRON. :!: Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Unnskyld at jeg spør? Mn hvor har du funnet dette? Noen som har snekra saammen på gutterommet eller? PS: Xbox2 saken ga meg assosiasjoner til min gamle Amiga 500 Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg tror ikke akkurat at dette er ekte bilder, men jeg likte det første og siste ps3 bildet best. X-boxen så helt forjævlig ut Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den siste var jo bare rå da! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) "Xbox 2" så ut som en tynn versjon av 'Xbox-crystal'. Hørt om 'fan-skisser' og idèr fra fans, gutt? (MountainDew) Photoshop og måtte gudene vite hva annet de har brukt. Offesielt er det ihvertfall ikke. "Xbox2-kilde" "Playstation3-kilde" "Playstation3-kilde #2" Endret 28. juli 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ingen av disse bildene er de ofisielle bildene fra Sony eller Microsoft.... Lenke til kommentar
MountainDew Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 nei, tror ikke det er ekte bilder, men skulle ønske den nederste var ekte.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den xboxen er fake , Dette er en som har mekekt selv. Siden du kan ta av lukket på xboxen også skjære i den slik at den blir tynn.Etter det så painter du den med farge , også legger du en 2 under den orginale xbox logoen. De portene til controllen aner jeg ikke noe om Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 nei, tror ikke det er ekte bilder, men skulle ønske den nederste var ekte.. Videospiller? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det siste bilde av PS3,var ganske stillig.Spesilet at den bruker nesten samme fargeløsning som PS2 og det displayet som viser informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå