Araius Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei jeg vet ikke om det allerede har kommet pci-e, men til dere som har litt peiling på priser etc. hvor mye ca vil de ligge på og vil disse bli like bra som standar med agp porter? Lenke til kommentar
hce Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei jeg vet ikke om det allerede har kommet pci-e, men til dere som har litt peiling på priser etc. hvor mye ca vil de ligge på og vil disse bli like bra som standar med agp porter? PCIe kommer med Intel sine 915 og 925 chipset, prisen vil ligge på vanlig Intel hovedkort, alt mellom 1k til 2k antagelig. PCIe er bedre enn AGP, da den har betydlig høyere båndbredde, har dog ikke sett noen av testene med PCIe kort gi merkbart bedre ytelse, men de neste generasjons skjermkort vil nok yte bedre på PCIe enn AGP. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Alle kortene som selges i dag klarer seg jo fint med AGP 4x (har ennå ikke sett en test der 8x gir ytelsesøkning), så det er jo ikke en kritisk oppgradering.. Lenke til kommentar
Araius Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg tenkte mer på når pci-e kom til amd 64 socket 754, det er det jeg skal kjøpe meg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå