Gå til innhold

stalker på denne pc,noe bra?

Anbefalte innlegg

Meget bra!!!

Og: Kanst Grafikk-kortet der`a?!?! Ta til vett mann!! ATI som råkker gata ;)

Når det gjelder S.T.A.L.K.E.R vil nok nVidia være det beste valget. Utviklerne har fått sitte på laben til nVidia og kost seg med den beste hardwaren nVidia kunne gi dem. Det vil mest sannsynlig si prototyper på 6800 serien og lignende. Når man i tillegg nevner Open GL tror jeg det vil være rimelig stor sjanse for at nVidia vil ha ett greit overtak i dette spillet uten at det er mulig å si sikkert enda.

At ATI har gode kort i x800 serien er det ingen tvil om, men skal du spille mye Doom III og S.T.A.L.K.E.R vil jeg faktisk anbefale 6800 GT/Ultra fremfor X800 XT PE eller X800 Pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, i følge Gamer.no har de sagt at de sjangsen er minimal for at de rekker det.

ifølge utviklarane så satster dei fortsatt på å gi ut spelet til høsten.

Og nå sattser de på 2005. Bekreftelse kom inn i dag.

kor har du fått det i frå?

eg vil gjerne ha ei kilde som bekrefter det.

Lenke til kommentar
Jo, i følge Gamer.no har de sagt at de sjangsen er minimal for at de rekker det.

ifølge utviklarane så satster dei fortsatt på å gi ut spelet til høsten.

Og nå sattser de på 2005. Bekreftelse kom inn i dag.

kor har du fått det i frå?

eg vil gjerne ha ei kilde som bekrefter det.

Her, og her f.eks..

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Her, og her f.eks..

?? eg fant ingen uttalelser frå utviklarane der eg. det er THQ som har sagt at dei ikkje vil gi ut spelet før neste år. utviklarane har enda ikkje sagt noko anna ein at dei satser på å få spelet ferdig til høsten. så du må nok sjekke kildene dine litt betre Gullegutt.

så eg venter framleis på ein uttalelse frå utviklarane.

Utvilkerne kan si så mye de vil om utgivelsesdato, men det er utgiverne som har det siste ordet. Greit at du er innbitt S.T.A.L.K.E.R.-fan, ttt, men er det ikke på tide å innse fakta?

som eg alltid har sagt, så vil eg vente å høyre kva utviklarane sier om saka. eg veit at det er THQ som har siste ord angåande når spelet havner i butikkhyllene.

utviklarane satser på å få spelet ferdig til høsten, og eg vil vite om dette vil endre planane deira. og om dette vil få nokon påverknad på den russiske utgivelsedatoen, eller om spelet framleis vil kome ut til høsten der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...