Lars_Olav_N Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! Jeg har nettopp invistert i en ny Canon i865 fotoskriver i den hensikt at jeg vil fremkalle mine digitale bilder. Jeg lurer likevel hvor mye det koster å printe ut et 10x13 uten ramme bilde på denne printern. Tenker da på en gjennomsnittspris per bilde for blekket som går med. Vil helst ha prisen uten tanke på papiret da dette kanskje varierer en del mer i pris? Håper det er noen som kan hjelpe! På forhånd takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Koontz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sjekk ut prisene på www.originalblekk.no , så sparer du hver fall mye. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sjekk ut prisene på www.originalblekk.no , så sparer du hver fall mye. Drit og dra Koontz. Det eneste du gjør på forumet her er å reklamere for nettbutikken din. Gi heller konstruktiv tilbakemelding til de av oss som faktisk spør etter fornuftige svar. Til Lars_Olav_N: Jeg regnet meg til en pris på ca 3 kroner (ink papir) på min I850 skriver. Det er ca samme pris som om du fremkaller det hos en fotolab. Jeg har utskrifter som er over et år gamle og disse har ikke begynnt å falme enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå