Ronnyjo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Tenkte å kjøpe meg denne til pc, blir brukt primært til spilling. Noen som har erfaringer eventuelt kommenater til dette headsettet Lenke til kommentar
Globe Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Fine spec's.. men vet ikke om det er vertd å legge ut 1500 kr for et headset visst du ikke er veldig kresen på lyd! Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Tenkte at når jeg først skal kjøpe meg et headset vil jeg ha noe skikkelig noe slik at jeg kan storkose meg når jeg spiller (når junior sover ) fant dette på nettet som virket bra, lurte derfor på om noen har noen erfaringer med produktet og om det var bra siden jeg ikke har så peiling på spec'en Noen andre som har noe å komme med så er jeg meget takknemlig Lenke til kommentar
Globe Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Fant en Review til deg som du kan kikke litt på.. håper det hjelper deg litt på vei Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Nydelig.Takker Globe Lenke til kommentar
JensL Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis du har et ok lydkort i PCen fra før, er det ikke noe vits å kjøpe et headset med innebygget USB-lydkort. Du betaler ca. 1.000,- for dette. Det finnes et "vanlig" headset uten dette. Bare så du vet om det, ihvertfall. Lenke til kommentar
johang Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Skjekk ut dt234 fra hpx.no. Uslåelig, -virkelig ! Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis du har et ok lydkort i PCen fra før, er det ikke noe vits å kjøpe et headset med innebygget USB-lydkort. Du betaler ca. 1.000,- for dette. Det finnes et "vanlig" headset uten dette. Bare så du vet om det, ihvertfall. Du kan også bare kjøpe hodetelefonen ser det ut som. Quote:I have a set of these headphones but non usb and they are awsome, but the non usb only cost $55. They are worth every penny. It's wierd you wouldn't think of headphones having good bass. They are the most comfortable headphones I have ever wore. If you are looking to get headphones I would defitanly go with those or the cheaper non usb ones. :wink: Fant denne quoten på den review linken litt lengre oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå