DrSilence Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hmm... Det jeg egentlig lurer på er om det er riktig at dette hovedkortet skal være så følsomt for strømstyrke på viftekontaktene. Maskinen kræsjer nemlig dersom rpm på viften stilles lavere enn full spiker. Mitt gamle Gigabyte hk taklet denne økte strømstyrken helt strålende, men TH7II får altså hikke med en gang. Den kommer seg ikke gjennom POST what-so-ever. Er det TH7II som er prippen eller er det Gigabyte-kortet som er macho? Det er nå ikke noe problem å koble viftene til strømforsyningen, men det blir nå litt ekstra kabelsøl. :sad: DrS Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Dette problemet oppstår på flere typer hovedkort. Jeg har en misstanke til at det har noe med rpm målingene på disse viftene. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Det er mange hovedkort som det går an å stille hvor fort viftene skal gå, instillingene finnes i bios. Du må slå av monitoring av viftene eller noe slikt husker ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå