Luftbor Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Her kan du se de to kamphanene (video øverst til høyre, ved tekststart) Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg syns faktisk at O'Reilly gjorde det svaert darlig her. Veldig darlig. Moore gjorde ikke noe bra han heller, men O'Reilly burde gjort mye bedre. Hvis det var meg sittende der, skulle jeg nok gitt Moore en omgang. Men jeg tror jeg bare sa slutten av intervjuet, og jeg sitter pa en 56k na sa jeg gidder ikke se pa videoen pa linken, hehe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 O'Reilly gjorde en forferdelig jobb, trakk verdens dårligste paralleller og svarte ikke på alle spørsmålene Moore stilte han. Moore var sitt sedvanlige seg, litt stotrende og usikker, men han kom ut av diskusjonen på en bedre måte enn O'Reilly. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) O'Reilly super som vanlig. Moore kun en ussel liberal løgner. Må le av disse pro-Moore som fanatisk følger ham uansett altså. Ikke mange egne meninger der. Endret 28. juli 2004 av fjotten Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 O'Reilly super som vanlig. Han var ikke super. Hvorfor sa han for eksempel at det var galt at Irak hadde masseødeleggelsesvåpen når man faktisk har funnet slike våpen i landet? Jeg synes ikke O'Reilly gjorde noen god figur her, men man kan vel ikke forvente altfor mye av en konservativ kristen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 O'Reilly super som vanlig. Moore kun en ussel liberal løgner. Må le av disse pro-Moore som fanatisk følger ham uansett altså. Ikke mange egne meninger der. Hallo? Earth to fjotten, Bill gjorde det svaert darlig. Jeg kunne gjort det bedre... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor sa han for eksempel at det var galt at Irak hadde masseødeleggelsesvåpen når man faktisk har funnet slike våpen i landet? Hvilke våpen sikter du til? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor sa han for eksempel at det var galt at Irak hadde masseødeleggelsesvåpen når man faktisk har funnet slike våpen i landet? Hvilke våpen sikter du til? You know, ca et dusin kjemiske vapen. De var gamle, men de var fremdeles kjemiske vapen. Men dette er uvesentlig i denne debatten uansett. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Dette er alt jeg har å si: Maddox om Bill O'Reilly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå