andraun Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Eg skal kjøpe meg ein ReMOTE 25 Audio Extreme Synth/Modul med innebygdt og bra lydkort. Denne vert kopla til pc'n gjennom usb porten. PC'n håpar eg blir nokolunde slik: hovudkort prosessor minne harddisk brennar skjermkort skjerm kabinett mus tastatur Dette skulle vel gå bra?? Noko som må/burde endrast?? Har ikkje so sabla peiling på samansetning av pc'ar. Har tenkt å investera i eit godt lydkort og seinare. På førehand takk! Endret 12. august 2004 av andraun Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 ser ut som et bra oppsett det der! hvis du ikke skal spille no spill el.l. på den skal du jo kjøpe hk med vga også.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvorfor det? han har jo valgt ut et skjermkort der... tviler på at han skal spille så mye på den når han velger GeForce FX 5200 Så meget bra ut til bruksområdet! Lenke til kommentar
andraun Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Lurte på om eg kanskje tok litt hardt i når det gjeld størrelsen på prosessor og minne. Kanskje det ikkje er behov for så mykje??... hadde kanskje klart meg fint med 2,8 GHz og 512 ram. det hadde i allefall gjort positivt utslag på den samla prisen. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kjøp så mykje minne som du har råd til Skal du drive å redigere/encode lyd, så skader det ikkje akkurat med mye minne. Lenke til kommentar
oby Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du har valgt DDR2 brikker, mens hovedkortet støtter DDR(1), det går vel ikke helt bra? Lenke til kommentar
andraun Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) takk for tipset! Her kjem min manglande hardware kunnskap fram i lyset. Kva er eigentleg DDR-DIMM? Funkar den til hovudkort som støttar DDR SDRAM?!? Og ein ting til.... Kva straumforsyning bør eg ha i kabinettet?? Endret 29. juli 2004 av andraun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå