ifco Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har et lite problem... Finn nytt hovedkort i dag.. Har koblet det opp. Men når eg starter maskienn kommer det noen "gøye" lyder... Det er en høy tone og en lav tone som kommer annen vær. Uten pause... _~_~_ Hovedkort: Abit AN7 Hovedkort Socket A, SATA, µGuru Noen som vet hva disse lydene betyr eller som kan finen det ut for meg? Lenke til kommentar
GA Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Høres ut som at det tror det ikke er noen vifte koblet til eller at den går for sakte... Hva slags CPU vifte har du? Har du koblet den til HK eller direkte til PSU? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Les i manualen for hk ditt, såne lyder bruker å si ka som er feil på pcen din. Bruker å stå en plass i hk boka di. Kan hende ramen ikke står helt i. Ta dem ut og så på plass igjen. Såne små ting kan du sjekke. Lenke til kommentar
ifco Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Vifte: GlacialTech Igloo Silent Breeze II CPU- vet ikje kor eg har kobletd en.. Men den går... Lenke til kommentar
ifco Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Les i manualen for hk ditt, såne lyder bruker å si ka som er feil på pcen din. Bruker å stå en plass i hk boka di. Kan hende ramen ikke står helt i. Ta dem ut og så på plass igjen. Såne små ting kan du sjekke. Finner ikke noe i manualen... Har prøvd alle småting eg kan komme på... Lenke til kommentar
GA Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Sjekk at den er koblet på HK! HVis ikke kan det hende det er en FAN monitor som slår seg vrang... Den lyden den lager hos meg da hvertfall... Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) hadde samme problem med samme kort, men ble borte når jeg oppgraderte bios prøv det edit: her er posten jeg lagde for problemet Endret 28. juli 2004 av Laibach Lenke til kommentar
ifco Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ja. jeg hadde koblet den feil... Den står rett nå.. No e det bare å se om eg får maskinen til å gå igjen... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Vel hvis jeg husker riktig så indikerer det feil med ram'en, eller så er det alarmen for cpu temperatur. *Edit* Var litt treig gitt. Jeg referer til beep codes Endret 28. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå