Lantador Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hva skal jeg abonnere på? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Enig. HPC er litt mer amatørsk. Men du får ikke CD-er i PCW så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
DrSilence Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hva skal man vel med de møkkaCDene uansett.. Man har da nettilgang! :smile: DrS Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Kommer an på to ting: 1. Hvor høyt kunnskapsnivå du har generelt innen data. HjemmePC er beregnet på den "vanlige" hjemmebrukeren som kjøper PC'n hos Elkjøp og begynner å bli interessert i å bruke den til noe mer enn å skrive i word. (Bare å se i spalten til PC doktoren så finner du ut kunnskapsnivået til HPC leserene...) 2. Hvilke felter innen data som interesserer deg mest. Spill, spillutstyr, osv... er det fint lite av i PC World, mens HPC har mye av det. PC World er mer retta inn mot IT bransjen, mer profesjonelt stoff for og si det sånn. Og så er det jo CD'n som følger med HPC da, men det er bare spilldemoer og freeware/shareware som du like gjerne kan laste ned selv. Har du vurdert PC Pro da? Er egentlig bare HPC i en mer proff utgave. Personlig leser jeg PC World, men kjøper et og annet nummer av både Hjemme PC og PC Pro hvis det er noe interessant...(det hender) Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 PC PRO er da et alternativ ? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg abn på PCW, er meget fornøyd. Digger PC express som jeg i tillegg for 1 gang i uke for å oppdatere meg på viktige endringer. Tillegg syns jeg det er gøy, når IDG magazines ringer og spør om jeg kunne tenke meg å abn på ComputerWorld i et år, mot at jeg betaler postens satser på frakt. Sånt er gøy. Rett og slett. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg synnes at PCW er et bra blad. ok. Det beste synnes jeg likevel er PCformat, Eneste skåret i gleden er at Narvesen selvfølgelig skal tjene 200% på det på veien fra England Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Ja, det er en utrolig kurs de har på blader som står i £. Det er jo nesten sånn at £1 = 40 kr. Men den kursen får du selvfølgelig ikke når du skal veksle i banken fra pund til nkr... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 oopss... glemte å svare... Jeg liker generelt PCworld bedre enn HjemmePC. Det er sikkert bare pga. at jeg er målgruppen dems, og jeg er ikke målgruppen til HjemmePC Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 PcWorld er min Norske favoritt... Ligger på et litt "høyere nivå" enn HjemmePC. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 PcWorld har et høyere nivå enn HjemmePC, men det hadde **** ikke skadet om det hadde vært litt mer proft. Det er forholdsvis mye piss i det bladet også.... Abonnerer på pcw selv og er i grunn ganske fornøyd. .... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jeg abbonerer på PCpro. Bra blad etter min mening. Mye fint på CDene som ikke kan lastes ned lovlig. Kommer ikke på noe store ting i farta, men har iaffal fått Anarchy Online. :wink: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Man kan vel laste ned Anarchy Online lovlig fra nettet også (trial). Fikk du "fullversjonen" gratis med egen key osv ? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 hmmm... pest eller kolera? .xstian Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 har prøvd nisje blader som Nettverk&Kommunikasjon fra IDG (pcw) , var sånn passe bra. Kunnskapsnivået var høyt, men om alle artiklene fenget interesse er en annen ting. Men sånn er det alltids i "fagblader" litt for alle. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Vel, Norske PC Pro har jeg sagt min mening om før. HjemmePC mener jeg akkurat det samme om. PCWN har hvertfall gode skribenter som vet hva de snakker om. C.Mehus for eksempel. "minuset" med PCWN er jo at det ikke er noe geeky akkurat, men dersom valget er PCWN eller HPC så er jo PCWN utrolig mye bedre lesestoff. Er utenlandske bladet aktuelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå