Gå til innhold

Hjemme PC eller PC World?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på to ting:

1. Hvor høyt kunnskapsnivå du har generelt innen data. HjemmePC er beregnet på den "vanlige" hjemmebrukeren som kjøper PC'n hos Elkjøp og begynner å bli interessert i å bruke den til noe mer enn å skrive i word. (Bare å se i spalten til PC doktoren så finner du ut kunnskapsnivået til HPC leserene...)

2. Hvilke felter innen data som interesserer deg mest. Spill, spillutstyr, osv... er det fint lite av i PC World, mens HPC har mye av det. PC World er mer retta inn mot IT bransjen, mer profesjonelt stoff for og si det sånn.

Og så er det jo CD'n som følger med HPC da, men det er bare spilldemoer og freeware/shareware som du like gjerne kan laste ned selv.

Har du vurdert PC Pro da? Er egentlig bare HPC i en mer proff utgave.

Personlig leser jeg PC World, men kjøper et og annet nummer av både Hjemme PC og PC Pro hvis det er noe interessant...(det hender)

Lenke til kommentar

Jeg abn på PCW, er meget fornøyd.

Digger PC express som jeg i tillegg for 1 gang i uke for å oppdatere meg på viktige endringer.

Tillegg syns jeg det er gøy, når IDG magazines ringer og spør om jeg kunne tenke meg å abn på ComputerWorld i et år, mot at jeg betaler postens satser på frakt.

Sånt er gøy. Rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...