durus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hei. jeg ble nettopp medlem på siden, ettersom jeg hadde tenkt å kjøpe meg en sony ericsson 630. men i det jeg skulle legge den i handlevogna, så kommer det opp en melding om at jeg ikke har valgt noen handlevogn som default. hvordan kan jeg velge dette, og hvor? takk Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hei.jeg ble nettopp medlem på siden, ettersom jeg hadde tenkt å kjøpe meg en sony ericsson 630. men i det jeg skulle legge den i handlevogna, så kommer det opp en melding om at jeg ikke har valgt noen handlevogn som default. hvordan kan jeg velge dette, og hvor? takk Hjelper å si hvilken nettbutikk du handler fra vet du, eller enda bedre: send mail til nettbutikken og spør. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 sony t 630 er forresten til 2190 kr. uten abo. på siba.no velkommen til forumet Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Tror han mener handlevogna i prisguiden her på Amobil. Isåfall har du durus dessverre misforstått da amobil.no ikke selger noen varer. Handlevognen er bare et hjelpemiddel for å se hvor varene blir billigst (hvis du skal sammenligne flere ulike gjenstander i prisguidene her på hw-nettverket, f.eks datakomponenter). Altså må du gå til en av nettbutikkene som står nedenfor, og kjøpe derfra. Håper jeg forsto deg rett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå