maos Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hjelp hvordan skal jeg få endret oppstartsbildet som kommer på skjermen når jeg starter maskinen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) i Style XP kan man forandre theme, visual style, boot screen osv.. sry...win 98me ja... mener du boot screen'en? Endret 28. juli 2004 av datating Lenke til kommentar
maos Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 har endret dette bildet for noen år siden, og nå ønsker jeg å forandre dette. tror det må være boot screen bildet. ergelig å ikke huske hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 så i steden for det standard windwos 98 bilde så kommer din egendefinerte opp? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 logo.sys og logow.sys tror jeg det er. En av dem er oppstartsbilde og en er avslutningsbildet. Den ene ligger i rotmappa og den andre ligger i /windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå