energy_x Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 For ikke så veldig lenge siden så husker jeg at det sto noe om at det var mulig å levere inn den gamle mobiltelefonen, din og få 50 kroner for den. Er ikke helt sikker på om jeg leste rett. Noen som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
GA Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det eneste jeg har hørt om er at hvis du leverer inn tlf hos en telenor forhandler bl.a spaceworld, så gir telenor 50 kr til regnskogfondet... Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hmm...høres dumt ut, de ville jo fått mye mere mobiler inn om de hadde gitt dem til de som leverte inn mobilene. jaja ingen penger å hente der da Lenke til kommentar
GA Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Vi har faktisk fått inn en haug der jeg jobber... Mange som sikkert synes det hjelper litt på samvittigheten eller noe... hehe Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 hehe ja kansje det Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Mange som sikkert synes det hjelper litt på samvittigheten eller noe... hehe idioter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå