Spragleknas Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jessica Simpson I.Q. quiz September 30, 2003 Question: How clueless is Jessica Simpson? Answer: People are tuning in to MTV's "Newlyweds" (tonight at 10:30 p.m.) just to see what the ditzy pop star will do next. The show is a chronicle of her marriage to singer Nick Lachey of 98 Degrees fame. Cameras follow the young couple as she grapples with basic tasks like doing laundry and he tries not to lose his temper. Below are some classic Jessica moments from this season, plus a few we made up. Can you identify the real ones? More important, could Jessica? 1. True or false: She refused to try a buffalo wing, explaining, "I don't eat buffalo." 2. True or false: She took her Louis Vuitton handbag on a camping trip. 3. True or false: She thought the plural of mouse was "mouses." 4. True or false: She assumed you can listen to AM radio only in the morning. 5. True or false: She mistook a plastic bag on the beach for a jellyfish. 6. True or false: She had trouble figuring out how to use a garage door opener. 7. True or false: She didn't know how many beers were in a 12-pack. 8. True or false: She asked if she was eating chicken or fish while consuming Chicken of the Sea. Ikke kikk ned! Hvile utsagn tror du er ekte? Dette er faktisk "seriøst" ... se under først når du har bestemt deg for svarene .... Julie Hinds, Free Press staff writer ANSWERS: 1, 2, 3, 5, 6 and 8 are true; 4 and 7 are false. Fra: http://www.freep.com/entertainment/tvandra...30_20030930.htm Endret 28. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 2. True or false: She took her Louis Vuitton handbag on a camping trip. 5. True or false: She mistook a plastic bag on the beach for a jellyfish. Disse har jeg ogsaa gjort. Den siste opptil flere dager bare paa en dag. De SER like ut, helt sant! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja, fy faen, forrige dagen, da jeg var på butikken, så skulle jeg ha tak i noen poser, og jeg bare "WTF?!21", trodde lissom de solgte brennmaneter. Fy faen, de likner på plastposer azz. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja, fy faen, forrige dagen, da jeg var på butikken, så skulle jeg ha tak i noen poser, og jeg bare "WTF?!21", trodde lissom de solgte brennmaneter. Fy faen, de likner på plastposer azz. Daniel, du skulle sett de plastposene som er her i Egypt, du. De er mye eklerere og naar de ligger i sanda; slimete, halvt tildekket av sand, revet opp og enda litt til, trenger du ikke vaere jente og heller ikke dum for aa ta feil. Saa hysj med deg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Voffår er de slimete? Men, jaja, du får ha det fortsatt fint med plastposene dine da. :] Finner ut i overimorgen om danske plastposer ser ut som brennmaneter også. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Voffår er de slimete? Men, jaja, du får ha det fortsatt fint med plastposene dine da. :] Finner ut i overimorgen om danske plastposer ser ut som brennmaneter også. Fordi egyptere er ekle. Foer var jeg stolt over aa vaere halvt egyptisk, naa liker jeg ikke aa vaere halvt soeppelfylling. God tur til Danmark da, pus. Vi ses snart! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Glemmer ikke det jeg så på Oprah i dag: Jessica: "What's this I'm eating? Is it chicken or fish? I know it's tuna, but on the package it says 'chicken of the sea'..." Nick måper og ser på henne, og hun: "what?? what's the matter?" Gah, hadde aldri klart å være gift med det mennesket. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 ser egentlig ikke så værs ut da .... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Burde jeg ha visst hvem Jessica Simpson er ? Har hørt navnet, men har ikke TV og de gangene jeg ser på det er det sjelden MTV Men jeg får et noenlunde bilde av henne når jeg leser her! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 http://www.jessicasimpson.com/ Goggle er en fin plass Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Fordi egyptere er ekle. Foer var jeg stolt over aa vaere halvt egyptisk, naa liker jeg ikke aa vaere halvt soeppelfylling. God tur til Danmark da, pus. Vi ses snart! Liker ikke egyptere "æ" , "ø" og "å"?? Endret 2. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå