Gå til innhold

"lyd" prog. for gitar på data

Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har tatt en sånn skjøt eller noe fra en mikrofon som er til forsterkere og sotti inni gitarn, det er sånn mic inngang på ene siden og sånn stort hul til gitarn :D som jeg har sotti sammen da. det funker bra bare ved og spille , men ikke med forskjellige lyder , disortion og sånn får jeg jo ikke til.

Lenke til kommentar

Nei det er visst ikke bra i det hele tatt. Emuleringene av diverse forsterkere skal være elendig, bare et par som funker i noen særlig grad. Høres ut som bortkastede penger, og jeg må spørre - hvorfor kjøpe slikt når du får f.eks. POD XT til omtrent samme prisen, som har knallgod lyd og er i hardware format (holder annenhåndsverdien, software FX og synther faller som en stein i verdi etter kjøp, dessuten blir det ofte problemer med lisensen).

Det var musikere og gitarister som sa ifra hvor dårlig programmet faktisk er. Kan hende det bedrer seg etter noen oppdateringer, men for mange tror at software kan gjøre absolutt alt på PC'en i dag.

Mitt råd: Prøv det først. Liker du det, er det opptil deg om du vil betale de 3-4.000,- det koster. Jeg ville kjøpt POD XT uten å blunke.

Lenke til kommentar
hvorfor kjøpe slikt når du får f.eks. POD XT til omtrent samme prisen, som har knallgod lyd og er i hardware format (

Fordi han sannsynligvis ikke hadde tenkt å betale for programvaren likevel kanskje? Kan ikke laste ned cracka kopi av en hardware-pod vettu :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...