Annaliana Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Prøver på å få ordna meg bluetooth til min nokia 6230, men d går ikke fordi eg ikkje forstår ka de meine med bluetooth pincode?!!.. Trenger hjelp til dette.. Hilsen frustrert Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Prøver på å få ordna meg bluetooth til min nokia 6230, men d går ikke fordi eg ikkje forstår ka de meine med bluetooth pincode?!!.. Trenger hjelp til dette..Hilsen frustrert Hehe- fant det ur selv noen dager siden.. ved Første gangs bruk at den tlf'en på den bluetooth'en, må du skrive inn en kode som gjør til at bluetooth adapteren din kjenner igjen tlf'en din Det du gjør er å prøver å connecte pcen din vi tlf'en, da vil den spørre om et pw. skriv noe inn å trykk ok, da vil det poppe opp en popup på Pcen din, trykk på den, å deretter skriv inn den koden igjen på pcen.. Da er tlf'en min klarert for den bluetooth adapteren.. det er bluetooth pin kode Håpet du forsto noe EDIT: det er fordi ingen andre skal klare å connecte seg til pcen din men hvis du vil at en kompis av deg skal komme inn på pcen din.. skriv inn et pw å det samme på pcen.. da er hannes mobil klarert for pcen din å --.. eller letter sagt klarert på bluetooth adapteren din... Good luck! Endret 28. juli 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå