Elendil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 argh... idiot feil, lastet ned server! *slår meg selv* BF.no serverne sliter litt ser jeg.... offtopic: jeg ler hver gang jeg ser bilde av deg croyfer, er så utrolig stilig. har du den afroen nå ? :!: det er ikkje sikkert at det er han som er på bildet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 argh... idiot feil, lastet ned server! *slår meg selv* BF.no serverne sliter litt ser jeg.... offtopic: jeg ler hver gang jeg ser bilde av deg croyfer, er så utrolig stilig. har du den afroen nå ? :!: det er ikkje sikkert at det er han som er på bildet. ikke så farli... d er fet uansett... btw: likte ingen av de nye heliene... meny systemet var ok. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) argh... idiot feil, lastet ned server! *slår meg selv* BF.no serverne sliter litt ser jeg.... offtopic: jeg ler hver gang jeg ser bilde av deg croyfer, er så utrolig stilig. har du den afroen nå ? :!: det er ikkje sikkert at det er han som er på bildet. /offtopic/ Det er meg på bildet, ja =) Er vel 2 år siden bildet ble tatt, så det ser ikke helt sånn ut ennå. http://www.home.no/croyfer/Croyfer.jpg <-- Meg nå //offtopic// Endret 29. juli 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 argh... idiot feil, lastet ned server! *slår meg selv* BF.no serverne sliter litt ser jeg.... offtopic: jeg ler hver gang jeg ser bilde av deg croyfer, er så utrolig stilig. har du den afroen nå ? :!: det er ikkje sikkert at det er han som er på bildet. /offtopic/ Det er meg på bildet, ja =) Er vel 2 år siden bildet ble tatt, så det ser ikke helt sånn ut ennå. http://www.home.no/croyfer/Croyfer.jpg <-- Meg nå //offtopic// :!: :!: :!: Ååh! Herregud! NICE! Jeg har også langt hår (eller langt og langt da) Men KRØLLER har jeg ALDRI tenkt på før!!! TAKK! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 [iC' date=29/07/2004 : 18:02] argh... idiot feil, lastet ned server! *slår meg selv* BF.no serverne sliter litt ser jeg.... offtopic: jeg ler hver gang jeg ser bilde av deg croyfer, er så utrolig stilig. har du den afroen nå ? :!: det er ikkje sikkert at det er han som er på bildet. /offtopic/ Det er meg på bildet, ja =) Er vel 2 år siden bildet ble tatt, så det ser ikke helt sånn ut ennå. http://www.home.no/croyfer/Croyfer.jpg <-- Meg nå //offtopic// :!: :!: :!: Ååh! Herregud! NICE! Jeg har også langt hår (eller langt og langt da) Men KRØLLER har jeg ALDRI tenkt på før!!! TAKK! Natural born star Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hvis jeg mekker afro kam lager du den sveisen på nytt til ære for oss på forumet? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hvis jeg mekker afro kam lager du den sveisen på nytt til ære for oss på forumet? Hehe jeg har faktisk afrokam Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hvis jeg mekker afro kam lager du den sveisen på nytt til ære for oss på forumet? Hehe jeg har faktisk afrokam *jeg ler så jeg rister* :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 argh... idiot feil, lastet ned server! *slår meg selv* BF.no serverne sliter litt ser jeg.... offtopic: jeg ler hver gang jeg ser bilde av deg croyfer, er så utrolig stilig. har du den afroen nå ? :!: det er ikkje sikkert at det er han som er på bildet. /offtopic/ Det er meg på bildet, ja =) Er vel 2 år siden bildet ble tatt, så det ser ikke helt sånn ut ennå. http://www.home.no/croyfer/Croyfer.jpg <-- Meg nå //offtopic// Rått :!: Lenke til kommentar
So|o Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Laster ned.. Blir artig å teste forbedringene Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hakke spilt BFV på 2 månder nå, må spella igjen. Kan jeg kjøre ati 9800pro på fult nåå?? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hakke spilt BFV på 2 månder nå, må spella igjen. Kan jeg kjøre ati 9800pro på fult nåå?? jeg har klart d siden 1.02... prøv eldre drivere hvis d ikke fungerer med 1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå