Sverdfisk Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har noen erfaring med dette eller andre kabinetter fra Aspire? http://www.databutikken.com/no/default.php...d=ASPXD2SIL-400 Takk for alle svar Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fint kabinett vist du er ute etter ferdig modd! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Tror ikke det var det han spurte etter, jeg synes da så tydelig det står at han vil ha kommentarer fra folk med ERFARINGER fra dette spesifikke kabinettet? Snakk om å spre sprøyt overalt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hvis jeg ikke tar feil så er det kabinettet nytt.. en som jeg kjenner har det.. han har aldri klaga.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fint kabinett vist du er ute etter ferdig modd! jaha? vis meg ferdigmodden du da vel? Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 kjøp dette og modde det selv.det er et veldig bra kabinett vis du skal modde det selv!!! Heftig Q-TEC kabbis Men bytt ut PSU´en!!!! har et sånt kabbis selv.... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) kjøp dette og modde det selv.det er et veldig bra kabinett vis du skal modde det selv!!! Heftig Q-TEC kabbis Men bytt ut PSU´en!!!! har et sånt kabbis selv.... Det der kabinettet er ikkje heftig! for min del er det noe dritt.... eg hadde det før, og var eit stoooort modde prosjekt hvis du skulle få det til og bli litt bra Qtec dritt... Men det Aspire kabinettet skal være bra har eg lest... også er det eit av dei kulaste ferdigmodda kabinetta som er i dag Endret 1. august 2004 av MuD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå