Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er det noe poeng i dette? Eller passer vannblokkene på hovedkortene i det hele tatt? Lurer på dette fordi jeg har tenkt å kjøpe vannkjøling. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Om det er noe vits er jeg ikke sikker på, men nb blir jo varm. Og det går sikkert ann å tyne litt til hvis man kjøler den ned. Om den passer kommer an på hvilket hovedkort du har kjøpt, og ikke mist hvilken blokk du kjøper. På mitt nye Epox kort er det ikke feste hull som det var på mitt forie Asus K8V Deluxe. Da er det bare frem med termisk lim Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ok. Med andre ord det er like greit å gjøre det som på Athlon XP platformen. Takker, var ikke sikker på om jeg skulle inkludere det Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Siden siste jeg skrev dette har jeg funnet ut at jeg heller bare skal kjøle ned nb med stor ribbe.. så står 120mm papst vifte fra radiatoren og blåser så og si rett på tror det vil holde! hehe i og med at slanger vil bøye seg til siden vil blokken kanskje løsne. hvis limet løsner suger det! og det virker ikke som nb`en min blir så veldig varm på max volt Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Bruker min waterchill blokk på min A64 og det er inget problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå