Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg tror ikke at å øke aldergrensa til 17/18år kommer til å bedre det, men jeg har et tips, Vi har samme system (volcano!!!!!) og så har vi MMMAASSSEEE backups så kan vi bare kicke de som tuller så sier vi på #cs-stunt at backups må joine! IRC: @ = De som spiller + = Backups Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Og når skal dette skje? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 En gang i neste uke? (Altså denne som er nå ) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Sånn i ettertid har jeg følgende erfaringer: *Serveren må være klar leeenge i forveien, var litt stress å få beskjed om å sette opp en maskin 45 minutter før vi skulle begynne. Vi må teste at alle settings er på plass før massene kommer. *Vi må spille på et map uten timelimit, gjerne lage et selv. Vi klarer ikke få det til på 9 minutter (de_aztec). *Folk må ikke hoppe ned når de blir lei/nysgjerrige *Vi må ha minst én (kanskje 2) admin som bare speccer, og kicker folk som lager bøll. *Vi må han en person som koordinerer de andre. *Vi må avtale hvor på brettet og i hvilken retning det skal gjøres. *Vi trenger ikke nummer, det ble bare kaos. Så lenge alle vet hvor mange som skal være i hver rad, kan vi bare bygge på radene. *Alle må dukke. *Jeg stikker på ferie, kommer ikke tilbake før ca. 15. august. Vi kunne kanskje prøvd igjen etter det, så kan vi utnevne et par admins og teste litt før vi gunner på. *Stikk-kontakten er evig banna fra forsøkene. Kopierer steam_id til evt. andre som skal hoste. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 *Vi må spille på et map uten timelimit, gjerne lage et selv. Vi klarer ikke få det til på 9 minutter (de_aztec). Jeg kan høre på en guide side om akkurat det der. Du vet når vi var på volcano, så stod tiden på null hele tiden (00:00). Og jeg tror det er en instilling i mapet. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 mp_timelimit 0 er en fin sak. Hoppemaps også for den saks skyld. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) mp_timelimit 0 er en fin sak. Hoppemaps også for den saks skyld. Hvis du sjekket i console med "timeleft", kunne du se at det stod "no time limit", så den var på. Blir max 9 minutter på vanlige brett. Endret 2. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ehhh, nei? Default server cfg har mp_timelimit 0, hvordan har det seg at de rekker og spille ferdig matcher på vanlige maps da? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Som sagt, hvis du sjekka timeleft, så du at det stod "no time limit". Prøvde å sette mp_roundtime til 0 og 9999999 i tillegg, men av en eller annen grunn funka det ikke. Men det blir ikke så lett når man får beskjed 45 minutter før at man må sette en maskin inn i nettverket, installere cs-server på den og lære kommandoer på web samtidig som man prøver å gjøre rekordforsøk og kicke fjortiser som ikke klarte å oppføre seg. Skyld på ATI-Radeon. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Synes denne sier sitt om forsøket: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Synes denne sier sitt om forsøket: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Synes denne sier sitt om forsøket: haha!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Skyld på ATI-Radeon. kafaen? jeg var ikke med en gang pga. jeg rakk det ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Skyld på ATI-Radeon. kafaen? jeg var ikke med en gang pga. jeg rakk det ikke.. Og du kunne heller ikke si ifra ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg hadde ikke tia..zz Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg hadde ikke tia..zz Vel, ikke si at du stiller med server om du kanskje ikke kan likevel. zz Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg hadde ikke tia..zz Vel, ikke si at du stiller med server om du kanskje ikke kan likevel. zz omfg, sto jeg på den lista da? NEI, jeg sa at jeg kanskje hadde server! oOb Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Jeg fatter ikke poenget med å bruke denne tråden til å diskutere det der! Kan dere ikke bruke PM. Jeg vil bare at tråden skal "dø" snart Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg hadde ikke tia..zz Vel, ikke si at du stiller med server om du kanskje ikke kan likevel. zz omfg, sto jeg på den lista da? NEI, jeg sa at jeg kanskje hadde server! oOb Du sa du hadde server.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kan dere ikke bruke PM. Jeg vil bare at tråden skal "dø" snart Uenig, jeg syns vi skulle planlegge bedre. Kanskje starte en ny tråd med litt all info i første post, vi kan jo diskutere på irc kanalen dere lagde så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå