Gå til innhold

x800 vs 6800gt

UniT X

Anbefalte innlegg

Okay..dette er sikkert ikke lett å svare på og det er sikkert skrevet alt for mye om det i det siste,men vist en skal kjøpe en av disse to...

hvilke er best???

og hvilke merke feks....saphire,powercolor,osv???...med eller uten VIVO???...blir litt tullete av alle betegnelsene....forvirrende for de som ikke har 100% peil :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På komplett har de Powercolor Radeon X800 PRO VIVO, og tilsvarende Sapphire på lager... dette er knakende gode kort, som du kan aktivere de siste 4 pipelines på, sånn at du får 16! De er veldig klokkevennlige og.. yter utrolig bra i spill, men AA/AF på..

Konklusjon: Anbefales!

Men egentlig kan du kjøpe 6800 GT også.. du blir fornøyd uansett.. men så vidt jeg vet, så er det ingen GT kort som er like billige som X800 PRO VIVO korta jeg nemte!

Lenke til kommentar
På komplett har de Powercolor Radeon X800 PRO VIVO, og tilsvarende Sapphire på lager... dette er knakende gode kort, som du kan aktivere de siste 4 pipelines på, sånn at du får 16! De er veldig klokkevennlige og.. yter utrolig bra i spill, men AA/AF på..

Konklusjon: Anbefales!

Men egentlig kan du kjøpe 6800 GT også.. du blir fornøyd uansett.. men så vidt jeg vet, så er det ingen GT kort som er like billige som X800 PRO VIVO korta jeg nemte!

Eh, koster ikke de kortene ca 3900? Det gjør da også 6800GT. Correct me if I'm wrong..

Lenke til kommentar

"X800 vs 6800" er vel et bedre emne.

Anyways, tusen topics om dette emnet her på forumet.. Bruk søkfunksjonen.

PS: Du får GT for rundt 3900 kroner. Eller 3500,- .. Om du vet hvor du skal leite. :D

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Heheh.. Nja, kanskje ikke prisguiden.

Bestilte 6800GT på NetShop (ukens tilbud), men et par dager etter det ble tomt på lageret for GT-versjonen. Den datoen som var satt opp som "ubekreftet dato" stemte heller ikke, og som den utålmodige sjelen jeg er så sendte jeg en mail og forklarte situasjonen... Etter en liten stund fikk jeg svar om at POV hadde driti litt på draget. Så dessverre måtte jeg vente rundt 14 dager på neste leveranse.

Men NetShop-duden skulle sjekke lageret for meg.. I tilfelle det lå et ensomt lite 6800GT i et mørkt hjørne der for meg...

Og ja! Heldig som jeg var hadde det kommet inn et POV 6800GT (på angrefrist), og jeg ble da tilbudt dette for 3500,-.

Yay. :)

Som alltid... Heia NetShop! :thumbup:

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Hei! kjøpt med vivo.

Jeg kjøpte sapphire med vivo og kjører på 16 pipes :)

Det er jo ikke så lenge til xt kortene kommer, og de koster jo ikke så mye mer.

Det er vel et fett om man velger ATI eller Nvidia.Spillene flyter uansett sinnsykt bra hva man velger av de kortene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...