Radial Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Vel, Painkiller er et spill jeg ikke vet så mye om, annet enn at det er et action- og eventyraktig FPS spill. Er det verdt å anskaffe? Edit: Laster ned demo nå Endret 28. juli 2004 av Radial Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Painkiller er temmelig lignende Quake 1-2, du løper rundt på et brett og skal skyte ned fiender, finne hemmelige rom/items, drepe boss og løpe inn i en slutt, også fortsetter det sånn for det meste. Jeg syntes ikke noe særlig om spillet. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hmm, inntrykket fra demoen er i alle fall at det er teknisk veldig bra. Men ble fort lei demoen gitt Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jepp, teknisk, grafikk osv. men gameplayet var bånn i bøtta syntes nå jeg.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) NEI! Jeg synes spillet var ganske gøyalt jeg! Det er litt ensformig på den måten at du alltid skal drepe satan-skapninger, men det er veldig gøy fordi! Feks: Det er ingen av mappene som er likedan! Bla. Sinnykehuset er så genialt! Ikke akkurat så mange våpen, men de er kjempe morsome! Min favoritt: Stake-gun! Det er verd å anskaffe (i allefall hvis du liker Serious Sam) Og hvis du finner det billig, er det ABSOLUTT verd å anskaffe! PS: demoen er av den nesten kjedligste lvl'en som er på spillet! Endret 28. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Radial Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Stake-gun? Er det gunnern som skyter ut trestokker? For den var faktisk morsom å bruke. Man kunne f.eks skyte freaksa fast i veggen med den Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Bra = msuikken og grafiken dårlig = blir boring etter en stund Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Stake-gun? Er det gunnern som skyter ut trestokker? For den var faktisk morsom å bruke. Man kunne f.eks skyte freaksa fast i veggen med den Hvis du ikke bryr deg om LITT ensformighet i et spill, og liker å vandre rundt å kverke monstre som på litt eldre spill, kommer du ikke til å angre på å ha skaffa deg spillet! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Spille er kjempebra å spille når du kommer hjem fra en hard dag på SFO og skole-jobbing. Naile folk til veggen er ganske tilfredsstillende. Men sett vekk fra dette, spillet er en bra shoot 'em up av den gode gamle sorten (hei faderi og faderullan dei). Men som nevnt over blir det litt ensformig i lengden. Et typisk "fill in-spill", altså noe å kose seg med når man er lei av andre spill (les: FarCry, DOOM3 o.l.). Men å betale fullpris for denne gleden...Neppe. Last ned de 3 demoene som finnes holder i massevis for meg jaffal... Lenke til kommentar
Migr Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei jeg har spille ganske kjedelig! ikkje noe bra grafikk så et dårlig kjøp! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei jeg har spille ganske kjedelig! ikkje noe bra grafikk så et dårlig kjøp! Dårlig kjøp pga grafikk? OMG! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei jeg har spille ganske kjedelig! ikkje noe bra grafikk så et dårlig kjøp! Grafikken er da ikke dårlig. Jeg synest painkiller var ekstremt bra spill.... gikk liksom aldri lei, men det er meg. Glad i blodig spill Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) hei jeg har spille ganske kjedelig! ikkje noe bra grafikk så et dårlig kjøp! Grafikken er da ikke dårlig. Jeg synest painkiller var ekstremt bra spill.... gikk liksom aldri lei, men det er meg. Glad i blodig spill Word, man! Word! Hva syntes du om gale-hus lvl'n btw? jeg syntes den var genial! Så psykotisk tilstand i det "psycho"huset! Så artig med de som bare lå og rista og plutselig hoppa mot deg! Artig med de som gikk i taket oxo! Endret 29. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 hei jeg har spille ganske kjedelig! ikkje noe bra grafikk så et dårlig kjøp! Hvis det er din mening vil jeg si du er en idiot. Du kan ikke si at et spill er dårlig bare fordi du synes det har dårlig grafikk, noe Painkiller faktisk ikke har. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 hei jeg har spille ganske kjedelig! ikkje noe bra grafikk så et dårlig kjøp! Hvis det er din mening vil jeg si du er en idiot. Du kan ikke si at et spill er dårlig bare fordi du synes det har dårlig grafikk, noe Painkiller faktisk ikke har. Han sa faktisk også at han syntes det var kjedelig Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Gikk like fort lei som jeg gikk lei Serious Sam. Om ikke fortere. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 [iC' date=29/07/2004 : 18:55] hei jeg har spille ganske kjedelig! ikkje noe bra grafikk så et dårlig kjøp! Grafikken er da ikke dårlig. Jeg synest painkiller var ekstremt bra spill.... gikk liksom aldri lei, men det er meg. Glad i blodig spill Word, man! Word! Hva syntes du om gale-hus lvl'n btw? jeg syntes den var genial! Så psykotisk tilstand i det "psycho"huset! Så artig med de som bare lå og rista og plutselig hoppa mot deg! Artig med de som gikk i taket oxo! "Galehuset" var ekstremt bra... Liksom halve zombier som kom mot deg... Elsket å boltre dem fast i bakken... Bare kall meg gal, men jeg likte det Lenke til kommentar
z00l Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Synes hele spillet i seg selv var relativt dårlig jeg, men fy f... hvor aggresjon du får ut av deg ved å spille spillet -z00l- Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Bare kall meg gal, men jeg likte det Du er gal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå