Sir Zu Zwat Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! Jeg har så sykt lyst til å begynne å spille World of Warcraft når det kommer. Men så lurer jeg litt på om PC'en min er god nok til å kjøre dette mirakelset. Eg har følgende: MSI KT3 Ultra (HK) AMD Athlon XP2100+ (CPU) TwinMos PC2100 512MB (RAM) Gainward GeForce MX440SE (VGA) Vett dere om denne blir god nok?!? Viss dere ikke tror det, er det da nok med en oppgr. av VGA ? Håper på svar! - Ole Martin Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 vet ikke så mye om system kravene på wow men det høres vel ikke så gæli ut......... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Feil sted Skulle faktisk postet en annen plass Men såvidt jeg vet så har systemkravene til WoW blitt publisert på sidene til WoW. Endret 28. juli 2004 av DavidH Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Doom III: Minstekrav og testresultater!!! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Blizzard har jo sagt at de ikke skal lage systemkravene så extremt høye, du har jo sett på screenshottene at spellet ikke har så altfor fantastisk grafikk. Så det du har holder nok. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor gleder du deg til WoW ? Ser det er mange som gleder seg til WoW men det blir ikke samme som å spille Warcraft 3 WoW har akkurat likedan combat system som EQ sånn at du står helt i ro og går amok med lyseffekter og splash splash effekter. Veldig kjedelig. Samme vil EQ2 ha osså bare at WoW har tegneserie grafikk. Ser seriøst ikke sjarmen med dette. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Sjarmen er at det er Warcraft verden... og den er online! Har hatt lyst at spelle som en orc i evigheter! Har ikke spelt EQ, men spellet burde fillerna værra bedre en det. Blizzard har sagt at de skal prøva å gjørra fightinga litt mer underholdene, men det spørs om de holder ord. Me har alderi blitt skuffa over et Blizzard spell. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nei men så har de nå holdt seg til 2D sjangeren da. Diablo,Warcraft og Starcraft er jo dønn like så si. Musikken i WoW alene får meg til å teste det da Det er de flinke til Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 skal nåkk gå dette,men kommer til å hakke litt når det bir store kamper og slikt. Siden du har ett Gainward GeForce MX440SE Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 -Feilpostet Som nenvt tidligere i tråden, så er denne tråden feilpostet. Alt som har med Warcraft & World of Warcraft å gjøre, skal under dette forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg