Gå til innhold

Er denne firmwaren til NEC 2510 den samme

Anbefalte innlegg

Har fått anbefalt linker til firmware for NED ND 2510a. Den ene firmwaren (firmware1...) må kjøres i DOS.

I og med at jeg ikke har noen diskettstajon for øyeblikekt, lurer jeg på denne firmwaren (firmware2, gjør det samme med DVD spilleren. Denne kan såvidt jeg ser, kjøres i windows.

Jeg lurer alstå på hvilken jeg skal benytte, og hva jeg oppnår med dem?

Takker og bukker...

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve den for windows - men jeg vet ikke om du vil få lov til å oppgradere siden oppdateringsprogrammet vil tro du har en nyere versjon siden versjonsnummeret du har er nyere (2.15 vs 2.06).

Tror ikke du vil merke mye forskjell utenom hvis du bruker Dual layer plater - og det tviler jeg på da de er dyre og vanskelig å få tak i :p

Lenke til kommentar

Prøvde å kjøre filen (2.06), men fikk mld: Target NEC ND-2510a is not found correctly. Hva kan dette være for noe?

Jeg bruker over 1 time med DVD decryper for å rippe en DVD, og regner med at det er fordi det er speedlock på NEC'en. Er det noen som lede meg til rette firmware?

Syns det er et virvar av versjoner og de fleste er til 2500.

Må jeg gå via DOS??

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
JA - vil du oppgradere firmware NÅ, MÅ du gå via DOS

Hmmm, finnes det noen guide på hvordan jeg gjør det. Har sett at jeg kan laste ned noen .bin og .exe filer her (link). Men da må jeg vel begynne med å skaffe meg en diskett stasjon.....

(Tror dere det kommer en firmware senere som er enklere? Og som fjerner speedlock og fikser det derre bitrate tingene???)

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...