hondapower Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg bruker nod32 og er storfornøyd men jeg irriterer meg stadig over at hver gang det oppdateres kommer det fram en boks på skjermen med info om oppdateringen og så må jeg trykke ok. Når jeg spiller faller det ut til desktopen pga den boksen pluss at error lyden på windows høres. Noen som vet hvordan jeg kan få den boksen til ikke å vises hver gang det er oppdatert? Fant ingenting på faq på nettstedet deres og ingenting på søk her... Holder på å bli sprø!! Edit_: Beklager men jeg klarte å løse problemet selv etter å ha undersøkt grundigere og sjekket hjelpefunksjonen som er innebygd.. typisk meg , skal aldri ha bruksanvisning!! Endret 28. juli 2004 av hondapower Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Da er det jo greit å fortelle hva du gjorde for å løse problemet slik at andre også kan få glede av din nyvunnede kunnskap Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Han skrudde på silent mode, tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå