Windoge Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skal se om jeg får lyd av alle høytalerne på mitt 5.1, men jeg får bare lyd av 2 fronthøytalere. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Prøvd Wave 5point1 Output plug-in ? Link Allows for you to set up Winamp with 5 channel wave output. You'll need a soundcard and speaker setup that supports 5.1 sound. The configuration is fairly straightforward and easy to follow. Endret 28. juli 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg trengte iallefall ingen plugin... har du 5.1 oppsett i windows soundsettings på kontroll panelet? (husk at denne har en tendens til å justere seg automatisk, dvs hvis du kobler ett headsett til, enten direkte i PC'en eller i 5.1 settet, så svitsjer speaker settingen seg over på "2 desktop speakers" settingen...utrolig irriterende...det kan være årsaken til at du ikke får lyd bak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå