kanord Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ser på tilboda til PRC-Direct, og det ser jo nesten for godt ut til å vere sant. Nokon som har handla noko der i frå? Blir det lagt til toll og moms og andre lumske ting når den blir sendt til Noreg? Og er Znote ein ok PC (litt skummelt med slike ukjende namn)? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Koster jo ikke all verden med en T/R med danskeferga da Hvis ikke alkoholen bringer deg opp på samme pris vell og merke Da slipper du toll etc. Ellers, så er merket noe ukjent for meg. -z00l- Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Tror det er en her på forumet som driver det firmaet. GP kaller han seg tror jeg. Husker ikke nicket helt, men en som driver og nevner/reklamerer for den siden ofte. Edit: Ja, det blir lagt til 24% mva når du mottar den her i norge. Endret 28. juli 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei, Du kan se priser i norske kroner uten moms her: http://www.zepto.no Mvh Kimmer Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har ikke kjøpt noen PC, så kan ikke uttale meg om det. Men har hat ganske mye mail kontakt de siste par dagene. Og de blir besvart raskt og hyggelig, gjerne innen en time eller raskere. Og ikke akkuratt 9-16 besvarelse på mail. Mer 7-24 har jeg på følelsen :!: Lenke til kommentar
GP Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er jo svært at lade være med at kigge mail, når man er på Nettet og kan svare på få sekunder. God weekend Lenke til kommentar
MortenNP Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Af dem jeg har hørt om i Danmark der har handlet med PRC Direct er der ikke nogen problemer med dem overhovedet. Desuden er jeg overbevist om at det er Zepto selv der står bag siden...De har ry for god service og billige priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå