Goophy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Lydutgang Lydkort - nVidia nForce2 MCP - 5.1 surround Ser sånn ut. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=118267&cks=PRL Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Fatter ikke hvorfor jeg sliter med å få lyd i høytalerne mine da. Jeg får lyd i de 2 fronthøytalerne mine KUN. Resten av høytalerne får jeg bare svak brumming fra hvis jeg holder øret intill. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja , Nf7 serien støtter det, men det er bare -s versjonen som har egen chip som gjør at du bruker mindre cpu kraft i steden for software + ac97. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor i all verden kommer det bare lyd ut av mine 2 høytalere i front da mens resten hører jeg bare svak skurring i når jeg tar øret intill? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 glemt å stille driveren rett? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvis du har koblet kablene etter farge kodinga bakpå hk, så gir du blanke f i denne og prøver litt andre posisjoner. Er feil på fargene bakpå hk, går du deretter manualen så mener jeg det skal bli riktig. Prøv å bytt om litt. Får du problemer med å få sub + center til å virke så kan det være at du må ta kontakten et lite hakk ut, hjalp meg i alle fall å flytte den ca 5mm. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvilke høyttalere er det snakk om her? Kan være du må på kontroll panel og lyd options for og stille noe der. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hvilke høyttalere er det snakk om her? Kan være du må på kontroll panel og lyd options for og stille noe der. Dette: http://www.netthandelen.no/index.php?s=491...&expand=0,3,217 Men trenger ikke mere hjelp, er drittlei. Billig 5.1 annlegg for de som er interessert på bruktmarked Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hehe ... har selv 6,1 på min NF7S V2. Altså 5,1 men høytalere fra Creative er 6,1 og det er lyd i alle 6 sateliter + sub. Kobla du riktig alle audio kabler ??? Har du brukt NVMixer til å få lyd i høytalere ??? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hehe ... har selv 6,1 på min NF7S V2. Altså 5,1 men høytalere fra Creative er 6,1 og det er lyd i alle 6 sateliter + sub.Kobla du riktig alle audio kabler ??? Har du brukt NVMixer til å få lyd i høytalere ??? Vet ikke, men har uansett ikke plass til et 5.1, så selges må de vel uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå