dkvam Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hei! Kjøpte for en stund siden en 5-pack med DVD plater på elkjøp. Ser på disse nå i ettertid , og det er en slags RW logo på dem. Dvs , samme logo som jeg finner inne på siden her. Hardware.no DVD guide Men lenger opp på platen står det bare DVD+R 4.7GB Platene identifiseres som YUDEN000T01 , og er av merket Verbatim. Vet noen om det er DVD+R eller DVD+RW plater jeg har? , i Alcohol120% sier den DVD+R Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Det er DVD+R. Har sånne Verbatim-plater jeg også. Vet ikke hvorfor det er en RW-logo nederst. Men flotte plater er det ihvertfall Endret 28. juli 2004 av Langbein Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ok , da vet jeg det! Ja platene er topp de , skal handle mere av den sorten!! Men det koster! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvis platene har den DVD-RW logoen, betyr det at de er +R-plater. Sjekk ut denne siden for mer info. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Så den logoen er bare der fordi at produsenten er med i DVD+RW alliansen , som igjen produserer DVD+R og DVD+RW? jaja , d ække enkelt! Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du kan bruke DVD Identifyer til å finne ut hvilke dvd plater du har og div annen info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå