Gå til innhold

Hvilke mods til BF:V lengter du etter?

Anbefalte innlegg

Okay, da tenkte jeg at jeg kunne lage en topic om hvilke mods folket lengter etter.

Her kan du se hvilke mods som er under utvikling.

Jau jau, her er min liste:

1. Tiberian aftermath. Synes det ser utrolig bra ut, det er basert på Tiberian Sun. (Fra Westwood btw)

2. Point of existence. Ser også bra ut, mange brae modeller og bra bakgrunnsstory.

3. Homefront. En science-fiction setting, men laser og plasma våpen. Kommer ut om ikke alt for lenge.

4. Dice City "Politi og tyv" mod.

Ja, der er mine favoritter, hvilke er dine?

Edit: Hehe, byttet "homerfront" med homefront :p

Endret av vorbis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg venter på bla. den offisielle 1942-modden som Dice snart er ferdig med å utvikle! :thumbup:

Dice City ser litt gøy ut, men tydelig vis leeenge til den kommer... :thumbdown:

Hvis Point of Existence blir den modden som tar over for DC, så venter jeg på den også! :yes:

BTW: modden du skreiv om: "Homerfront" heter Homefront! (altså uten R)

Bare slik at folk ikke tror at det er en Simpsons-mod! ;)

Lenke til kommentar
[iC' date=28/07/2004 : 20:18] Jeg venter på bla. den offisielle 1942-modden som Dice snart er ferdig med å utvikle! :thumbup:

Det er jo ikke en 1942-mod da - det er bare et par-tre maps fra '42 som de har satt palmer og slikt på =)

Det er ikke en '42-mod - det er en vietnam-mod til '42

Lenke til kommentar
[iC,28/07/2004 : 20:18] Jeg venter på bla. den offisielle 1942-modden som Dice snart er ferdig med å utvikle! :thumbup:

Det er jo ikke en 1942-mod da - det er bare et par-tre maps fra '42 som de har satt palmer og slikt på =)

WW2-stillehavs mod da! Happy?!

PIRKE PIRKE!!!! :hrm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,28/07/2004 : 20:18] Jeg venter på bla. den offisielle 1942-modden som Dice snart er ferdig med å utvikle! :thumbup:

Faktisk croyfer, så er det en '42 mod til bfv, ikke bfv mod til '42.

Hadde det vært en bfv mod til '42 hadde det vært bf 1942 spillerne som har fått en mod, ikke motsatt ;)

Lenke til kommentar

Tiberian Aftermath så jo styggheftig ut,lignet på en mer gjennomført versjon av Renegade.jeg var jo selv en aktiv Tiberian Sun spiller før.Dice City så jo også ganske heftig ut,kjøre rundt med en dodge charger,og ferrari enzo*sikle,sikle* :love:

sitter å installerer Tiberian Sun nå :p fikk bare så lyst til å spille det gamle spillet. :)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...