frosk Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ok tror jeg satser på å kjøpe meg en Athlon64 3000, men boxed eller tray? Det er 100-200 kr i forskjell, og separat vifte koster vel 300-400 kr(?) Vifta på min t-bird (boxed) bråker som et helvete, og er ikke særlig god. Er det verdt å legge ut et par hundre kr på en separat (feks. denne ) vife i stedet for boxed cpu? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Kjøp deg den Zalman, jeg kan si jeg har ikke hørt noe annet en positivt om den cpu vifta , u go for it , uansett boxed cpu vifte suger max btw: en kamerat av meg hadde kjøpt en ny cpu sammen med den kjøpte han selvfølgelig en boxed cpu vifte , hva kan jeg si idle @ 40-50 grader load @ 60+ helt opptil hva han kjørte ! Jeg sa te han se te h****** å kjøp deg en ny cpu vifte så kanskje pcn din blir litt mer stabil , han gikk for mitt råd å kjøpte Denne da sank den te idle @ 30-40 load @ 45-50 grader ! Endret 28. juli 2004 av hauer Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Boxed vifter pleier jo som oftest ikke vaere spesielt bra.. Gaa for en separat vifte og kjolepasta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå